در پنجمین روز از هفته جهاد کشاورزی ،
مدیر جهاد کشاورزی فامنین گفت: پروژه نوسازی و بهسازی قنات روستای راستگویان به طول کار متر ۳۰۰ با میزان ابدهی ۱۵ لیتر بر ثانیه و با پیمانکاری اقای محمد داوودی بزچلویی و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مقامات شهرستانی به بهره برداری رسید
کد خبر: ۱۰۵۰۹۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۷ 16 June 2022
 مدیر جهاد کشاورزی فامنین گفت: پروژه نوسازی و بهسازی قنات روستای راستگویان به طول کار متر ۳۰۰ با میزان ابدهی ۱۵ لیتر بر ثانیه و با پیمانکاری اقای محمد داوودی بزچلویی و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان با حضور مقامات شهرستانی به بهره برداری رسید.

به گزارش تابناک همدان، منصور خزایی مبلغ کل هزینه این پروژه را یک هزار میلیون ریال دانست و اظهار کرد:  از این مبلغ ۸۲۵ میلیون ریال ان از تسهیلات بلاعوض دولتی و ۱۷۵ میلیون ریال آن آورده شخصی بهره برداران است.

مدیر جهاد کشاورزی فامنین همچنین از افتتاح همزمان پروژه احداث کانال ابرسانی روستای راستگویان به طول کار ۷۸۰ متر خبر داد و گفت: پیمانکار آن شرکت یاران گستر هگمتانه و با نظارت سازمان جهاد کشاورزی استان است.
 
وی هزینه کل این پروژه را مبلغ ۱هزار ۸۰۰ میلیون ریال ذکر کرد و گفت: این اعتبار تماما از محل تسهیلات بلاعوض دولتی و از محل اعتبارات استانی ست.

وی در ادامه افزود: تا کنون ۱۰۴۰۰ هکتار از اراضی شهرستان فامنین به سامانه‌های نوین ابیاری مجهز گردیده است که در طی سال گذشته اعتباری بالغ بر ۲۳ میلیارد ریال یارانه بلاعوض دولتی جهت مجهز نمودن ۱۰۰ هکتار از اراضی شهرستان به سامانه‌های نوین آبیاری پرداخت گردیده است.
 
خزایی در خاتمه گفت: اراضی مستعد اجرای طرح سامانه نوین در شهرستان نزدیک به 12 هکتار است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار