گرامیداشت هفته محیط زیست در منطقه همدان با شعار: محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه، خود را متعهد به حفاظت از محیط زیست می‌دانیم.
کد خبر: ۱۰۵۰۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۱ 13 June 2022
گرامیداشت هفته محیط زیست در منطقه همدان با شعار: محیط زیست مردم پایه، هوشمندانه و فناورانه، خود را متعهد به حفاظت از محیط زیست می‌دانیم.

به گزارش تابناک همدان از روابط عمومی شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان، امین روستایی، مدیر منطقه با اعلام این خبر گفت: ماهیت تامین و توزیع انواع سوخت‌ها با منشاء فسیلی، تولید انرژی برای گرداندن چرخ‌های تولید کالا و خدمات در صنایع گوناگون به عنوان محور توسعه و آبادانی کشور است، اما در کنارتحقق این امر مهم، توجه به راهکار‌های کاهنده آلودگی محیط زیست در مراحل مختلف دریافت فرآورده‌های نفتی از خطوط لوله، انبارش، ذخیره سازی، نگهداشت، انتقال و توزیع در سطوح مختلف مدیریتی از صدر تا ذیل این مجموعه ازجمله‌ی اولویت‌ها به شمار می‌آید.

وی ادامه داد: مدیریت مصرف بهینه سوخت توسط مصرف کنندگان بخش‌های مختلف از حمل و نقل گرفته تا بخش‌های صنایع، کشاورزی وغیره نیز به عنوان عاملی تعیین کننده می‌تواند نقش اساسی در کاهش آلودگی خاک و هوا و در نتیجه صیانت ازسلامت شهروندان ایفاء نماید.

مدیر منطقه همدان اعلام کرد: بمناسبت هفته گرامیداشت حفاظت از محیط زیست ۱۶ لغایت ۲۲ خردادماه برنامه‌های متنوعی با هدف فرهنگ سازی در اداره مرکزی و انبار‌های نفت تدارکاتی ایثارگران همدان و نوشیجان ملایر در حال انجام است.

 حمیدرضا کریمی رئیس اداره بهداشت ایمنی و محیط زیست شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان نیز افزود: روز سه شنبه ۱۷ خرداد و در دومین روز از هفته محیط زیست برنامه جمع آوری زباله‌های پلاستیکی از محیط انبار نفت نوشیجان ملایر و محیط پیرامونی آن در دستور کار قرار گرفت.

وی گفت: روز چهارشنبه گذشته و در سومین روز از هفته یادشده برنامه پیاده روی و ورزش صبح گاهی در محوطه میدان آرامگاه پورسینا با پیام حفاظت از محیط زیست، جامعه سالم، ایران قوی برگزارشد و سپس هم پیمایان در مراسم زیارت عاشورای حسینی حضور یافته و اهداء جوایز به شرکت کنندگان به قید قرعه دومین اقدام منطقه دراین خصوص بود.

کریمی اذعان کرد: روز یکشنبه ۲۲ خرداد و آخرین روز از هفته گرامیداشت محیط زیست مدیریت و معاونین، روسای واحد‌های ستادی و عملیاتی منطقه در کنار کارکنان عملیاتی در انبار نفت تدارکاتی ایثارگران حضور یافته و در اقدامی خودجوش و داوطلبانه نسبت به جمع آوری انواع زباله‌های پلاستیکی پراکنده در حاشیه کیلومتر ۱۶ بزرگ راه همدان - تهران، مجاور انبار نفت تدارکاتی ایثارگران مبادرت کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار