کد خبر: ۱۰۴۶۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۴ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵ 25 May 2022

سید مسعود حسینی شهردار همدان در دومین گزارشی که از سفر خود ارائه‌ نمود ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای روز سوم خرداد و آزادسازی خرمشهر عنوان داشت: هفتمین پلتفرم جهانی کاهش خطرپذیری بحران توسط دفتر کاهش ریسک سازمان ملل به عنوان یکی از مهم ترین رویدادها در شهر بالی اندونزی در حال برگزاری است.

 

به گزارش تابناک همدان، سید مسعود حسینی با اشاره به اهمیت و اعتبار این کنفرانس گفت: این کنفرانس فرصت های خوبی برای معرفی ظرفیت‌های کشور اندونزی ایجاد کرده است که می توان از تجربیات برگزاری این کنفرانس به عنوان یک الگو در راستای سیاستگذاری و‌ توسعه شهر همدان بهره گرفت .

وی با اشاره به ظرفیت های مناسب شهر همدان در برگزاری چنین اجلاس هایی گفت: ظرفیت‌های خوبی در تالار قرآن و یادمان عین القضات همدانی، سایر اماکن میراث فرهنگی و اعتبار بالای دانشگاه بوعلی سینا و پزشکی امکان برگزاری اجلاس هایی در سطح بین المللی و ملی را در اختیار ما قرار می دهد.

این مقام ارشد مدیریت شهری از حضور رئیس جمهور اندونزی در این اجلاس خبر داد و اظهار داشت: حضور مقامات رده بالای کشور اندونزی و مقامات محلی نشانگر اهمیت این کنفرانس است که افراد زیادی از کشورهای مختلف از جمله همدان و تهران در این اجلاس شرکت دارند.

 

 حسینی با اشاره به اینکه خود حضور در این اجلاس اعتباری برای شهر همدان است افزود: به دنبال بهره گیری از راهکارها، منابع و ظرفیت های بین المللی در راستای بهره گیری از انرژی هایی مانند انرژی خورشیدی، سرمایه‌گذاری در حوزه پسماند، ساماندهی رودخانه ها و رود دره ها در توسعه گردشگری، جداسازی آب شهری از فاضلاب و مباحث مربوط به همدان شهر سبز پایدار هستیم.

وی با تاکید بر بهره گیری از ظرفیت ها و اعتبارات مالی بین المللی در توسعه شهر همدان افزود: در این راستا مثل سایر شهرهای کشور که از این اعتبارات بهره گرفته اند به دنبال تقویت ارتباطات در بهره گیری از این اعتبارات هستیم.

در ادامه حسینی طی گزارشی از روند برگزاری این کنفرانس گفت: دو کنفرانس با عنوان سیستم های هشدار چند مخاطره ای و بهسازی ساخت و سازها برگزار شد که با حضور و استقبال فعالان این عرصه و علاقمند روبرو شد.
شهردار همدان تصریح کرد: این اجلاس فرصت خوبی است تا از تجربیات و ارتباطات با سایر کشورها در توسعه شهر همدان بهره بگیریم‌.

منبع: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان،

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار