سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان خبر داد:
شهردار همدان ۲۳ ماه می‌ برابر ۲ خردادماه به دعوت رسمی و با هزینه دفترکاهش ریسک بحران سازمان ملل برای ارائه مدل تاب آوری، حاکمیت و مدیریت عازم شهر بالی اندونزی شد.
کد خبر: ۱۰۴۶۶۳۰
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۳:۲۴ 24 May 2022
سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان در خصوص موضوع و اهداف کنفرانسی که ۲۳ ماه می‌در شهر بالی برگزار می‌شود گفت: در این کنفرانس که با حضور شهردارانی از تمامی کشور‌ها برگزار می‌شود شهردار همدان به عنوان یکی از سه سخنران اول مدل تاب اورسازی شهر همدان را ارائه خواهد داد.

به گزارش تابناک همدان، محمد جواد زارعی درباره علت انتخاب همدان به عنوان مدل برتر در زمینه تاب آور سازی گفت: این انتخاب به سه دلیل صورت گرفته که شامل تلاش‌ها و اقدامات آگاهانه شهرداری همدان در زمینه تاب آور سازی، انتخاب همدان به عنوان دبیرخانه کشوری در زمینه تاب آوری و مدل تاب آوری حاکمیت و مدیریت بوده است که جزو افتخارات برای مدیریت شهری محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه این کنفرانس هر سه سال توسط دفتر کاهش ریسک بحران سازمان ملل برگزار می‌شود افزود: یکی از اهداف برگزاری این کنفرانس بازنگری در زمینه استراتژی‌های مدیریتی در راستای کاهش تلفات طبیعی و انسان ساز است که هفتمین دوره آن در شهر بالی اندونزی برگزار خواهد شد. 

محمد جواد زارعی اظهار داشت: کلیه هزینه‌های مرتبط با این سفر بر عهده دفتر کاهش ریسک بحران سازمان ملل است و مدیریت شهری هیچ هزینه‌ای را پرداخت نکرده است.

در ادامه این مقام مدیریت شهری با اشاره به عملکرد مطلوب مدیریت شهری همدان در حوزه تاب آور سازی گفت: فرهنگ بالای مشارکت و‌همکاری بین دستگاه‌های مختلف از جمله شهرداری، استانداری، برق، گاز و آب و‌مخابرات موجب تحقق مدل تاب آور سازی شهر همدان شده است. وی افزود: در تاب آور سازی شهر ایمنی شهر و شهروندان جزو برنامه‌ها و اولویت‌های مهم محسوب می‌شود که همین موضوع موجب معرفی این مدل به عنوان نمونه در بین تمام کشور‌های جهان شده است. 

زارعی اظهار امیدواری کرد این مدل در سایر شهر‌ها و کشور‌ها به عنوان یک الگو در زمینه تقویت فرهنگ مشارکت و همکاری و افزایش ایمنی و تاب آوری شهر و شهروندان مورد استفاده قرار گیرد.

در همین راستا محمد جواد زارعی سرپرست مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری همدان، با اشاره به نشست وبیناری سفیر اندونزی و سید مسعود حسینی شهردار همدان گفت: طرفین ضمن تبادل نظر به ارائه توانمندی ها، امکانات و ظرفیت‌های خود در زمینه‌های گردشگری پرداختند. زارعی گفت: قرار است، سفیر اندونزی در خصوص گفتگو پیرامون امکانات و ظرفیت‌های شهر همدان و اندونزی به ویژه در حوزه توریسم به همدان بیاید.
 
منبع: مدیریت ارتباطات و امور بین الملل
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار