با توجه به آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار، سوم خرداد تمام مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها و فعالیت‌های آموزشی در مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر و تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۲۳
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۴۲ 23 May 2022
با توجه به آلودگی هوای ناشی از گرد و غبار، سوم خرداد تمام مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها و فعالیت‌های آموزشی در مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر و تمام مقاطع تحصیلی تعطیل است.

به گزارش به گزارش تابناک همدان، روابط عمومی و امور رسانه اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان اعلام کرد: با توجه به آلودگی هوا ناشی از گرد و غبار، روز سه شنبه سوم خردادماه جاری تمام مهد‌های کودک و پیش‌دبستانی‌ها تعطیل اعلام شد.

فعالیت‌های آموزشی در تمام مدارس استان در نوبت صبح و بعد از ظهر در تمام مقاطع تحصیلی تعطیل شده و حضور دانش آموزان صرفا به منظور شرکت در آزمون‌های پایان سال در مدارس در همان ساعات آزمون صورت می‌گیرد.

به استناد دستورالعمل شرایط اضطراری آلودگی هوا، فعالیت ادارات و دستگاه‌های دولتی به استثنای دستگاه‌های امدادی، بهداشتی و درمانی، بانک‌ها و خدمات اضطراری در روز سه‌شنبه سوم خرداد با دو ساعت تاخیر آغاز خواهد شد.

تمام دستگاه‌های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی مادران باردار و مادران دارای کودکانی که به مهد کودک می‌روند موافقت کنند.

 تمام دستگاه‌های اداری استان موظف هستند با درخواست مرخصی پرسنل دارای بیماری‌های تنفسی و قلبی به تشخیص واحد مربوطه موافقت کنند.

ماسک استاندارد توسط شهرداری به منظور نیرو‌های خدماتی و پاکبان‌ها توزیع شود.

 تمام برنامه‌ها، همایش‌ها و رویداد‌های فرهنگی و اجتماعی دستگاه‌های اجرایی اعم از نیرو‌های نظامی و انتظامی از فضای باز به فضای بسته منتقل شود.

 اقدامات عمرانی و فعالیت‌هایی که موجب تشدید آلودگی هوا می‌شود، توسط شهرداری‌ها تعطیل شود.

تمام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز ممنوع است.

صدا و سیمای مرکز استان، نکات بهداشتی شرایط آلودگی هوا را با هماهنگی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات درمانی استان اعلام کند.

اورژانس به صورت آماده باش در چند نقطه از شهر قرار گیرد.

فعالیت واحد‌های دانه‌بندی و آسفالت در محدوده حریم شهر‌ها در تاریخ سوم خرداد محدود شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار