در آستانه چهلمین سالگرد آزادی خرمشهر سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان بیانیه‌ای صادر کرد.
کد خبر: ۱۰۴۶۵۲۲
تاریخ انتشار: ۰۲ خرداد ۱۴۰۱ - ۲۲:۳۸ 23 May 2022
به گزارش تابناک همدان، در بیانیه سپاه انصارالحسین به مناسبت آزادسازی خرمشهر آمده است:

اِن تَنصُرُالله یَنصُرکُم وَ یُثَبِّت اَقدامَکُم

در پیچ تاریخ ایران اسلامی و مرز‌های تصرف شده میهن، دُرُست در چهارسالگی انقلاب اسلامی، گذرنامه‌ای زرّین و از جنس نور با خون آلاله‌هایی غیوربرای رسیدن به کربلای حسینی، در روز سوم خرداد مَمهور و امضا گردید.

روزی که سالروزملی ایثار، مقاومت و پیروزی نام گرفت، چون در این روز جهانی ثابت شد که پایبندی به اصول نظام، همان صراط مستقیم ولایت فقیه است و لازمه عبور از این صراط، تمسّک به حبل الله اکبر. آزادی خرمشهر، تجلّی قدرت بی انتهای ایزدی بود که درعملیات کربلای ۳ و با اقتدا به مولای متقیان (ع) با رمز یا علی بن ابی طالب (ع) به نام طهور بیت المقدس ظهور کرد و به‌طور معجزه آسا پس از ۵۷۸ روز اشغال و ۳۴ روز نبرد بی امان در روز سوم خرداد ۱۳۶۱ به طور کامل از اشغال نظامیان عراق خارج شد.

آری، اینگونه خونین شهر دوباره خرمشهر شد و یادآوری این ظفر، پس از گذشت ۴۰ سال و آن هم در۴۴ سالگی پایداری انقلاب اسلامی، هنوز هم دیدگان بصیر مردم ولایتمدار ایران را میزبان شادی و نشاط و شعفی غرورآفرین می‌گرداند.

ما جان نثاران حریم ولایت در سپاه انصار الحسین (ع) مفتخریم در حماسه آزادسازی خرمشهر،۶۳ شهید ارتشی و بسیجی از همدان، ماندگارشدند که صاحب نام و نشان از اسطوره هایی، چون شهیدان "محمود شهبازی"، "حبیب الله مظاهری"، حاج حسین همدانی"، "خوش لفظ"، "شکری موحد"، "کشوری"، "ترکمان"، "عیوضی"و"یونسی" در قویترین لشگر ۲۷ محمد رسول الله (ص) و گردان مسلم بن عقیل و تیپ سوم زرهی شهید قهرمان از استان همدان هستیم.

آزادسازی خرمشهر نشان داد امکان آزادسازی همه ملت‌های تحت سلطه ستم و استکبار، امکان آزادسازی فلسطین و امکان اینکه ملت مستضعفی وجود نداشته باشد، هست، اما نیازمند جهاد است. رهبر معظم انقلاب فرمودند: «خرمشهر‌ها در پیش داریم؛ البته نه در میدان جنگ، بلکه در میدانی که ویرانی‌های جنگ ندارد، اما از جنگ نظامی سخت‌تر است.»

گذر از عصر صنعتی به عصر دانش و اطلاعات، لازمه حرکت به سمت سازمان‌های دانش بنیان است. این حرکت برای همه نهاد‌ها ضرورتی است و نیازمند توجه همه مسئولان و مدیران ونخبگان عزیز است.

از اهالی قلم و رسانه و کلیه فرهیختگان دلسوز، انتظار می‌رود جهت تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باصلابت بیشتری وارد عمل شوند چرا که این بیانیه صرفا یک پیام نیست بلکه منشور چهل ساله دوم انقلاب است.

فرمان جهاد تبیین امروز هم از فرامین حکیمانه رهبر فرزانه مان است که نخبگان و جوانان و مجاهدان لبیک گوی آن هستند.

جهاد تبیین، امر جدیدی نیست بلکه قصه راویانی است که هماره روایتگر انقلاب بوده و نیز روشنگرانه و به دور از تحریف در کاروان‌های راهیان نوربه روایتگری می‌پردازند.

ما ضمن گرامیداشت ۴خرداد، روز دزفول "روز مقاومت و پایداری"، که حقیقتا خط پایان پیروزی حق مطلق بر باطل مطلق بود با اقتدا به شهید "محمد جهان آرا" و تلمّذ در مکتب سلیمانی، تعهّد انقلابی خود را با آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تجدید نموده و آماده سربازی در رکاب حضرت، ولی عصر (عج)، در عرصه‌های فرهنگی، سیاسی، اقتصادی، مقاوم‌تر از هر زمانی جهاد خواهیم کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار