مدیرکل کمیته امداد استان همدان از جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۴۶۲۹۲
تاریخ انتشار: ۰۱ خرداد ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۰ 22 May 2022
مدیرکل کمیته امداد استان همدان از جمع‌آوری ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه و کفارات در استان همدان خبر داد.

به گزارش تابناک همدان از پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد، محمد رسول شیخی زاده، مدیرکل کمیته امداد استان همدان اظهار داشت: امسال تدابیری خاص اندیشیده شده بود که مردم مؤمن و نیکوکار از طریق کد دستوری #۵۰۸۱۸۸۷۷* یا شماره کارت ۶۰۳۷۹۹۷۹۵۰۱۶۱۴۵۶ و صندوق‌های پایگاه‌های مجهز به دستگاه کارت‌خوان مستقر در میادین اصلی به سهولت بتوانند فطریه عام خود را پرداخت نمایند.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: در مرحله اولیه ۹ میلیارد و ۷۸۰ میلیون تومان زکات فطریه عام و کفارات از سوی مردم مؤمن و متدین استان توسط مراکز این نهاد و با همکاری شورای زکات استان، بهزیستی، مراکز نیکوکاری و خیریه‌های دارای مجوز از دبیر خانه شورای زکات کمیته امداد استان همدان جمع‌آوری و به‌حساب نیازمندان واریز گردید وی همچنین ادامه داد: از این مبلغ ۹ میلیارد و ۵۵ میلیون تومان زکات فطره، ۶۴۳ میلیون تومان کفارات، ۸۲ میلیون تومان زکات فطریه سهم سادات بود.


وی اظهار داشت: زکات فطریه در محلی که جمع‌آوری‌شده در همان محل با هماهنگی شورا و هیئت‌امنای محل برای کمک‌هزینه معیشت، رفع سوءتغذیه کودکان، کمک‌هزینه تحصیلی، درمان، جهیزیه و مسکن افراد نیازمند هزینه می‌شود.

شیخی زاده در پایان اعلام کرد: مبلغ زکات همچنان درحال افزایش می‌باشد و پایگاه‌های اصلی در دفاتر امداد و مراکز نیکوکاری آماده دریافت زکات از مردم مومن میباشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار