فعالیت قرارگاه معاونت محرومیت زدایی؛
مدیرعامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت گفت: معاونت محرومیت زدایی جهاد نصر صامت بزودی در سراسر کشور (بیش از۷۰۰شهرستان) در جهت خدمات رسانی به تمامی اقشار جامعه شروع به فعالیت خواهد کرد.
کد خبر: ۱۰۴۵۷۰۱
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۰ 19 May 2022

مدیرعامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت گفت: معاونت محرومیت زدایی جهاد نصر صامت بزودی در سراسر کشور (بیش از۷۰۰شهرستان) در جهت خدمات رسانی به تمامی اقشار جامعه شروع به فعالیت خواهد کرد.

به گزارش تابناک همدان، مدیرعامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت محمد جواد قلی پور با اعلام این خبر اظهار داشت: این مجموعه با هدف محرومیت زدایی و حذف واسطه برای خدمت به اقشار مختلف جامعه فعالیت خود را آغاز کرده و با اعلام فراخوان اقدام به جذب نماینده در استان‌ها و شهرستان‌های سراسر کشور کرده است.

وی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی جهاد نصر صامت برای آغاز کار اقدام به توزیع برنج ایرانی است، بیان کرد: برنج طارم محلی شمال با هدف محرومیت زدایی و به منظور کمک به رفاه عمومی و کاهش هزینه‌های اقشار کم درامد، کارکنان و باز نشستگان اداره‌های مختلف سطح کشور طراحی و برنامه ریزی شده به همین منظور قراردادی با چند نفر از کشاورزان شالی کار در سطح استان مازندران و گلستان منعقد کرده اند پیرو این تفاهم نامه فعالیت از دی ماه ۱۴۰۰ آغاز شده و در حال اجرا است.

قلی پور با اشاره به اینکه هر یک از استان‌ها و حتی شهرستان‌های کشور پایلوت تولید محصولات کشاورزی و حتی خدمات هستند، بیان کرد: هر یک از تولید کنندگان می‌توانند برای توزیع محصولات و خدمات خود از طریق این شرکت اقدام کنند و ما نیز باهدف تنظیم بازار وحمایت از تولیدکنندگان ومصرف کنندگان از آن‌ها استقبال می‌کنیم.

مدیرعامل شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت با اشاره به اینکه نام شرکت که خود بیان کننده این است که تنها در یک حوزه فعالیت ندارد، تصریح کرد: خدمات در غالب اردو‌های جهادی رایگان (ویزیت چشم پزشکی) باهدف خدمت به اقشار کم درآمد وبالا بردن سطح بهداشت فردی واجتماعی نیز در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: ارائه خدمات ارزان به زائران حرم مطهر رضوی واعطای وام ۵میلیون تومانی باهدف تکریم مهمانان امام رئوف، اعطای وام‌های کم بهره زیارت عتبات، وام‌های معیشتی، خرید کالا وخدمات با استفاده از کارت اعتباری پارسه باهدف بالا بردن توان خرید افراد جامعه از اقدامات این مجموعه است.

قلی پور اظهار داشت: حمایت از کارخانه ها، پروژه‌های ملی، واحد‌های تولیدی دانش بنیان در راستای تحقق شعار سال وباهدف اشتغالزایی ودستیابی به امنیت غذایی پایدار در دستور کار قرار گرفته است لذا کمک به گسترش بازار کالا‌ها ودستگاه‌های تولیدی ساخت داخل (ژنراتور گازی تولید برق. خشک کن میوه...) باهدف حمایت از نخبگان ومخترعین اقدام ده است.

این مقام مسئول با اشاره به حمایت از اشتغال و راه اندازی کسب و کار عنوان کرد: واگذاری پمپ بنزین ها‌ی ثابت کوچک وسیار به متقاضیان باهدف رفاه عمومی، اشتغال جوانان وتسریع درخدمات در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: افراد همچنین می‌توانند از تسهیلات احداث و راه اندازی انجمن صنفی امدادخودرو جاده‌ای در استان‌ها بمنظور اشتغالزایی وباهدف گسترش وتسریع خدمات رسانی وکاهش آسیب‌های ناشی از تصادفات جاده‌ای بهره ببرند.

لازم به یادآوری است: شرکت چند منظوره جهاد نصر صامت از بین علاقمندان به همکاری در سراسر کشور نماینده فعال می‌پذیرد علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره‌ ۰۲۱۷۷۰۰۳۷۱۰تماس حاصل نمایند.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حسن
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۱:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۹/۰۵
سبلام وقت بخیر . شماره تماستون چیه ؛لطفا شماره تماس اعلام بفرمایید
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار