کد خبر: ۱۰۴۵۵۵۲
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۲۰:۱۵ 18 May 2022
سرپرست صدا وسیمای مرکز همدان گفت:صداوسیمای همدان برای انعکاس تمامی ظرفیت‌های بومی و محلی استان تمام تلاش خود را می‌کند.

به گزارش تابناک همدان از مهر، کیوان الوندی با بیان اینکه استان همدان دارای ظرفیت‌های مذهبی بسیار بالایی است و یکی از رسالت‌های رسانه ملی و استانی انعکاس و معرفی مساجد و فعالیت‌های معنوی و فرهنگی آن در برنامه‌های مختلف رادیویی تلویزیونی و خبری است، گفت: در ایام ماه مبارک رمضان این ظرفیت وجود دارد که در برنامه‌های مختلف به خصوص در سحر‌های معنوی به صورت حضور مداحان آل الله و دعاخوان‌ها در استودیو پخش خواندن مناجات و دعای سحر پرداخته شود تا لحظه معنوی در لحظات سحر گاهی برای هم استانی‌های ارجمند ایجاد شود.

وی به پیش روی برنامه‌ها در شبکه استانی همدان با این محور اشاره کرد و افزود: از سویی، هر روز نماز جماعت صبح مساجد مختلف شهر به صورت زنده از شبکه استانی پخش شد که برای اولین بار در سحر‌های ماه مبارک این افتخار نصیب شبکه استانی شد.

سرپرست صدا و سیمای مرکز همدان به برنامه «ماه عاشقی» در سحر‌های رمضان اشاره کرد و افزود: در این برنامه تلویزیونی حضور مداحان او پخش زنده نماز جماعت، ارتباط زنده با کارشناس احکام و پاسخگویی به سوالات بینندگان، تغذیه در ماه مبارک، تفسیر نهج البلاغه، درس اخلاق قرائت دعای سحر را داشتیم.

الوندی تصریح کرد: برنامه تلویزیونی ماه عاشقی ویژه سحر‌های ماه مبارک رمضان که هر سحر به مدت ۵۰ دقیقه به صورت زنده از شبکه استانی همدان تهیه و پخش می‌شد، در ارزیابی سیمای استان‌ها در بین تمامی مراکز حائز امتیاز ۸۰ شد.

وی خاطر نشان کرد: صداوسیمای همدان برای انعکاس تمامی ظرفیت‌های بومی و محلی استان تمام تلاش خود را می‌کند تا پایتخت تاریخ و تمدن و استان دارالمومنین و دارالمجاهدین در شبکه استانی و شبکه‌های ملی بدرخشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار