استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: خانه ارتباطات همدان در جهت تدوین برنامه های حوزه تبیین تاسیس شود.
کد خبر: ۱۰۴۵۴۰۰
تاریخ انتشار: ۲۸ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۳۲ 18 May 2022

 

استاندار همدان گفت: خانه ارتباطات  در جهت تدوین برنامه های حوزه تبیین تاسیس شود.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان در همایش روز ارتباطات و روابط عمومی استان، که با حضور معاونین استاندار، فرمانداران، مدیران کل، مدیران روابط عمومی دستگاه‌ها و اصحاب رسانه برگزار شد، ضمن تبریک این روز، گفت: "خانه ارتباطات همدان" متشکل از جمعی از فعالان و متخصصان که اعضای آن لزوما در یکی از رشته‌های علوم ارتباطات اجتماعی، روابط عمومی ،تبلیغات و ... که مرتبط با کار روابط عمومی است و دارای تجربه علمی یا حرفه‌ای موثر باشند، تاسیس شود.

 

وی تصریح کرد: کارویژه "خانه ارتباطات" تدوین برنامه‌های اجرایی و عملیاتی در حوزه جهاد تبیین و انعکاس خدمات دولت و حضور موثر در رسانه‌های رسمی و شبکه‌های اجتماعی همراه با ارتباط موثر با مردم باشد.

 

استاندار همدان اشاره کرد: در نهادهای اجرایی از ظرفیت مدیران جوان و خلاق استفاده شود.

 

قاسمی فرزاد با بیان اینکه در روابط عمومی‌ها باید متناسب با فناوری‌های بروز بهره گرفت، اظهار داشت: از جوانان خوش‌فکر و تحصیل کرده در این حوزه جهت ایفای نقش راهبردی در طراحی فرآیند تصمیم‌گیری و تصمیم‌سازی موثر به کار گرفته شود.

 

وی در اهمیت آموزش بیان کرد: مدیران چیره‌دست روابط عمومی، کسانی هستند که همواره موضوع آموزش رسانه‌ای برای کارکنان خود را جدی می‌گیرند.


لازم به ذکر است در انتهای این مراسم از روابط عمومی های برتر تجلیل شد که  روابط عمومی جهاد کشاورزی، کمیته امداد امام خمینی(ره) و آبفا  موفق به کسب رتبه اول در ارزیابی عملکرد در بین روابط عمومی دستگاه های اجرایی استان همدان شدند.

منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار