مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری عنوان کرد:
کد خبر: ۱۰۴۴۹۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۲:۴۰ 16 May 2022
 
محمدحسین توکلی مشاور استاندار و مسئول هماهنگی امور ایثارگران استانداری، با حضور در محل دفتر مدیر منطقه همدان با وی دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تابناک همدان، توکلی ضمن قدردانی از زحمات علی مجیدی، نماینده ایثارگران شرکت، گفت: منطقه همدان در اجرای قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگر در بین دستگاه‌های دولتی موفق عمل کرده است.

امین روستایی، مدیرمنطقه همدان ضمن تشکر از حضور مشاور استاندار، اظهار داشت: همه ما، مدیون رشادت‌ها و جانفشانی شهدا و ایثارگران هستیم و باید برای کسانی که در راه دفاع و صیانت از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی، از جان خود گذشتند و ایثارگری کردند، خدمات شایسته‌ای ارائه دهیم و به مسائل و مشکلات این عزیزان بیش از پیش رسیدگی کنیم.

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های منطقه در راستای تکریم و بزرگداشت مقام معظم شهدا و خانواده‌های آنان ادامه داد: اکنون در این منطقه ۹ نفر آزاده، ۱۲ نفر جانباز، ۷ نفر رزمنده، ۱۰ فرزند شهید شاغل است و شهید سید علی خوانساری هم از کارکنان رسمی این شرکت بوده که در راه آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی به مقام والای شهادت نائل شدند.

او با اشاره به اینکه قانون تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران (بند "د" و "و") با سرعت مطلوب در حال انجام است تصریح کرد: در حال حاضر تعدادی از کارکنان فرزند رزمنده دارای حداقل ۶ ماه حضور داوطلبانه در جبهه‌های حق علیه باطل در منطقه مشمول این قانون بوده که کار‌های اجرایی آن در دست اقدام است.

روستایی اظهار امیدواری کرد: تلاش می‌شود تا با ارائه خدمات بیشتر به ایثارگران و بسترسازی مناسب جایگاه آنان بیش از گذشته ارتقا یابد.

اهدای لوح تقدیر از سوی مشاور استاندار به علی مجیدی، مشاور امین روستایی در امور ایثارگران شرکت پخش فرآورده‌های نفتی منطقه همدان پایان بخش این دیدار بود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار