طی یک سال گذشته؛
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: پارسال یک هزار و ۲۵۶ نوعروس زیر پوشش با جهیزیه ادایی این نهاد راهی خانه بخت شدند.
کد خبر: ۱۰۴۴۶۰۸
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۰ 14 May 2022
مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان همدان گفت: پارسال یک هزار و ۲۵۶ نوعروس زیر پوشش با جهیزیه ادایی این نهاد راهی خانه بخت شدند.

به گزارش تابناک همدان، محمدرسول شیخی زاده گفت: پارسال یک هزار و ۲۵۶ مورد جهیزیه به ارزش ۲۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومانی به نوعروسان اهدا شد.

او گفت:اقلام جهیزیه یخچال، لباس‌شویی، اجاق‌گاز، تلویزیون، جاروبرقی است و سرانه هر جهیزیه برای نوعروسان تحت حمایت به‌طور میانگین ۱۸ میلیون تومان بوده است.

مدیرکل کمیته امداد استان همدان گفت: از کل مبالغ جهیزیه نوعروسان، ۱۱ میلیارد و ۳۵۰ میلیون تومان از محل کمک‌های مردمی و مابقی نیز از منابع امداد تأمین شده است.

شیخی‌زاده گفت: ترویج ازدواج آسان، فراهم کردن زمینه‌های ازدواج و استحکام بنیان خانوار تحت حمایت جزو اساسی‌ترین برنامه‌های کمیته امداد است که با کمک‌های خیران و نیکوکاران درصدد دستیابی به این مهم هستیم که با ارائه خدمات مشاوره‌ای قبل از ازدواج و برگزاری دوره‌های آموزشی با هدف ازدواج آگاهانه، پایداری کانون خانواده و پیگیری از آسیب‌های اجتماعی بخشی از خدمات مؤثر این نهاد به زوج‌های جوان است.

او گفت: کمیته امداد استان با ارائه خدمات حمایتی مختلف به نوعروسان تحت حمایت تلاش دارد تا علاوه بر تسهیل در امر ازدواج، گرمابخش کانون خانوار آن‌ها نیز باشد./ باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار