رییس جهاد کشاورزی استان همدان:
کد خبر: ۱۰۴۴۵۷۰
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۵۴ 14 May 2022

رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان همدان گفت: به اندازه كافي گوشت گرم و مرغ در استان موجود است و مرغداران نيز نگران جوجه ريزي نباشند زيرا مرغ مازاد در استان توسط پشتيباني امور دام به قيمت مصوب خريداري مي شود.


به گزارش تابناک همدان، غلام حسين تقوي افزود: چهار كشتارگاه مرغ در سطح استان فعال است و هيچ نگراني در زمينه تامين گوشت مرغ وجود ندارد و آمادگي انتقال مازاد توليد گوشت استان به استان هاي همجوار را داريم.


وي تصريح كرد: نهاده هاي دامي آماده عرضه است و همزمان با فصل بهار يك ميليون و ۹۰۰ هزار قطعه جوجه ريزي در سطح مرغداري هاي استان صورت گرفته است كه گوشت مورد نياز استان را طي چند ماه آينده تامين مي كند.


تقوي با اشاره به اينكه در تامين روغن نيز نگراني وجود ندارد، تصريح كرد: در تامين گوشت قرمز مشكلي وجود ندارد و اكنون ۵۹۳ لاشه گوسفندي و ۴۰ لاشه گوشت دام سنگين آماده تزريق به بازار استان همدان است.


وي ادامه داد: لبنيات كافي در سطح استان موجود است و برنامه افزايش توليد داريم و محصولات توليدي در انتظار قيمت جديد براي عرضه در بازار است.
رئيس سازمان جهاد كشاورزي استان همدان گفت: مجوز توزيع ۲ هزار و ۱۰۰ تن برنج در استان همدان صادر شده كه يك هزار تن از نوع برنج هندي است.


رییس جهاد کشاورزی همدان افزود: برنج تايلندي نيز به قيمت مصوب ۱۱ هزار تومان به ازاي هر كيلو به ميزان كافي تامين شده و در انتظار تبديل به كيسه هاي ۱۰ كيلوگرمي براي عرضه در بازار است.

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار