استاندار همدان:
استاندار همدان گفت: قیمت آرد حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری خواهد شد.
کد خبر: ۱۰۴۴۳۵۲
تاریخ انتشار: ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۹:۲۱ 12 May 2022
استاندار همدان گفت: قیمت آرد حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری خواهد شد.

به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد گفت: با توجه به مشکلاتی که در راستای تامین سوخت چاه‌های آب و ایستگاه‌های پمپاژ وجود داشت با اتخاذ تصمیمات و ارائه راهکار‌های مناسب این مشکل رفع شد.

او گفت: اخذ تعهد برای ارائه سهمیه سوخت، ملاکی بر این نیست که فرد بهره‌بردار مالک زمین یا چاه است.

استاندار همدان گفت: کسانی که سند مالکیت زمین یا چاه دارند و مجوز به نام آن‌ها است، مشکلی در راستای دریافت سهمیه سوخت نداشته و می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه میزان سهمیه خود را دریافت کنند.

قاسمی فرزاد گفت: کسانی که مالکیت زمین یا پروانه بهره‌برداری از چاه آب به نام آن‌ها نیست با ارائه تعهدات و تضامینی مشکل آن‌ها حل می‌شود.

به گفته او تضامین و تعهداتی که اخذ می‌شود در این راستا است که اگر تامین سوخت و در نهایت آب بخش کشاورزی و آب‌دهی محصولات مشکل پیدا نکند.

استاندار همدان گفت: پس از اخذ تعهدات و تضامین، مجوز لازم از طریق آب‌منطقه‌ای صادر و سپس با ثبت‌نام در سامانه، شرکت پخش فرآورده‌های نفتی طبق آن مجوز، سوخت لازم را در اختیارشان قرار خواهد داد.

قاسمی فرزاد گفت: امسال خرید تضمینی گندم از کشاورزان با قیمت ۱۲هزار تومان انجام می‌گیرد و پس از تبدیل شدن به آرد قیمت آن به حدود ۱۶ هزار و ۹۰۰ تومان ارزش‌گذاری می‌شود.

به گفته او این این اختلاف قیمت می‌تواند زمینه‌ای برای قاچاق آرد توسط افراد سودجو شود، بنابراین باید دستگاه‌های نظامی و امنیتی مراقبت بیشتری در این راستا داشته باشند.

استاندار همدان گفت: دارو و مواد اولیه وارداتی به علت تخصیص ارز و دارو‌های تولیدی در داخل کشور دارای اختلاف قیمت بالایی نسبت به خارج از کشور بوده و از جمله کالا‌هایی هستند که مورد قاچاق قرار گیرند، بنابراین باید به طور جدی در راستای مبارزه با قاچاق آن‌ها اقدام شود.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار