معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت:
کد خبر: ۱۰۴۳۸۶۲
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۳:۳۴ 10 May 2022

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه سلامت در آیین تودیع و معارفه مدیر کل بیمه سلامت که در استان همدان برگزار شد، اظهار داشت: یکی از آرزوهای ما این بود که پرداختی ها منظم باشد و تاخیر در پرداخت نداشته باشیم.

به گزارش تابناک همدان، حسین رنجبران در این ارتباط افزود: آخرین چک تسویه ۱۴۰۰ به حساب ۳۷ دانشگاه در ۳۱ استان واریز شده است که در ۲۶ سال گذشته سابقه نداشته و الان سندی برای پرداخت نداریم.

رنجبران یادآور شد: با تاکیدهایی که مقام معظم رهبری داشتند اتفاق های خوبی افتاد و توانستیم به مطالبات به حق دانشگاه ها بپردازیم و حتی در بحث  پزشک خانواده مطالبات را پرداخت کردیم که نشات گرفته از زحمات همکاران ما است.

او افزود: ۴۲ میلیون بیمه شده داریم که ۴۰ هزار موسسه این افراد  را پوشش می دهند و تاکید شده که پرداختی ها منظم باشد.

این مقام مسئول بیان کرد: همزمان که تسویه سال ۱۴۰۰ انجام شده است می توان اشاره کرد حتی از مطالبات سال جاری نیز تسویه شده است.

معاون برنامه ریزی، توسعه مدیریت و منابع سازمان بیمه عنوان کرد: ۵ میلیون و ۴۰۰ هزارنفر از افرادی که فاقد بیمه بودند زیر پوشش بیمه سلامت به صورت رایگان قرار گرفتند و می توان گفت فردی در کشور وجود ندارد که بیمه ای نداشته باشد.

وی تصریح کرد: ما نسبت به مردم دین داریم کار ما پشتیبانی از نظام سلامت است.
لازم به ذکر است امروز در ایین تودیع و معارفه مدیر کل بیمه سلامت دکتر فریبرز نیاستی که قبلا در سمت معاون توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی همدان بودند به عنوان مدیر کل بیمه سلامت استان همدان معرفی شد که پیش از این دکتر سعید فرجی به مدت ۶ سال از فروردین ۹۴ در این سمت بود./ ایران انلاین

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار