فرماندار همدان:
فرماندار همدان گفت: مشاهده گروه های مختاط ناقض عفاف و حجاب در همدان پذیرفتنی نیست.
کد خبر: ۱۰۴۳۸۰۸
تاریخ انتشار: ۲۰ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۹ 10 May 2022

 

گاهی تعدادی جوان در قالب گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب بدون توجه به محرم و نامحرم تحت عناوین گردشگری، ورزشی و دیگر فعالیتهای توجیهی در مراکز تفریحی،گردشگری، کوهپیمایی و.. مشاهده می شود که متذکر میشویم این موارد در همدان دارالمومنین پذیرفتنی نیست.

به گزارش تابناک همدان، محمد علی محمدی در اولین نشست قرارگاه عفاف و حجاب شهرستان از تشکیل این قرارگاه در سطح استان و شهرستان همدان خبرداد و گفت : با مشارکت همه نهادهای ذیربط و دستگاههای اجرایی جریان سلامت اجتماعی و صیانت از امنیت و حریم خانوادها و مراقبت از جوانان در برابر آسیبهای اجتماعی در دستور کار این کارگروه قرار دارد.

فرماندار همدان با بیان اینکه موضوع عفاف و حجاب صرفا مربوط به بانوان نیست تصریح کرد : با بهره گیری از ظرفیت همه مراکز فرهنگی، آموزشی، علمی، تشکلها و گروه های فکری اندیشه ورز در مرکز استان باید در خصوص موضوع عفاف و حجاب با اقدامات عملی گام برداریم.

وی افزود : دشمنان با نقشه های خائنانه ترویج فحشاء، فساد، تخریب نظام خانواده و افکار جوانان با غیرت ما را هدف قرار داده اند و از طریق رسانه ها و فضای مجازی بدون هیچ ملاحظه ای در حال اثرگذاری جامعه هستند.

محمدی با اشاره به ضرورت توجه به موضوع عفاف و حجاب در سطح مراکز آموزشی، ادارات و سایر مراکز خدماتی تاکید کرد : وضعیت حجاب در سطح مراکز آموزش عالی ما به سمت مناسبی پیش نمی رود و و متاسفانه شاهد رشد بد حجابی هستیم.

فرماندار همدان افزود : گاهی تعدادی جوان در قالب گروه های مختلط ناقض عفاف و حجاب بدون توجه به محرم و نامحرم تحت عناوین گردشگری، ورزشی و دیگر فعالیتهای توجیهی در مراکز تفریحی،گردشگری، کوهپیمایی و.. مشاهده می شود که متذکر میشویم این موارد در همدان دارالمومنین پذیرفتنی نیست.

وی ادامه داد : در تولید و عرضه البسه و پوشاک هم متاسفانه مشکلاتی داریم که بسیاری از لباسهای نامتعارف در ویترین فروشگاههای شهر قابل مشاهده است که اداره صمت و اتاق اصناف در این راستا وظیفه مشخصی دارند و ضمن تذکر اولیه و برخورد با متخلفان نباید اجازه بدهند این موضوع عادی و فراگیر شود.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار