نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر فرصتی مغتنم برای فوتبال دوستان این شهرستان است .
کد خبر: ۱۰۴۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۱۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۰۸:۰۹ 09 May 2022
نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی گفت: ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر فرصتی مغتنم برای فوتبال دوستان این شهرستان است وبا وجود نواقص در فاز دوم این مجموعه، در حال پیگیری برای رفع این نواقص هستیم.

به گزارش تابناک همدان از ملایر :حجت الاسلام "احد آزادیخواه "در آئین تجلیل از خیرین و مربیان فوتبال و فوتسال شهرستان ملایر، از تلاش‌های شبانه‌روزی و نتیجه‌بخش رئیس هیات فوتبال ملایر و مجموعه اداره ورزش و جوانان ملایر قدردانی کرد و ایجاد شرایط خوب و مستعد در حوزه فوتبال و فوتسال را در این شهرستان مثبت و رضایت‌بخش ارزیابی کرد.

آزادیخواه جامع‌نگری و روحیه وحدت و توجه به عوامل مهمی همچون مسائل دینی، فرهنگی و اجتماعی را از جمله فاکتورهای موفقیت هیات فوتبال ملایر دانست و افزود : با وجود این روحیه رییس هیات فوتبال ملایر توانست از تنوع سلائق، رفاقت استخراج کند و این رفاقت و وحدت باید همچنان تقویت شود.

وی با اشاره به وجود ظرفیت‌ها و استعدادهای ورزشی ملایر در استان و غرب کشور، ورزشگاه پنج هزار نفری شهید روحیان ملایر را فرصتی مغتنم برای فوتبال دوستان دانست که امکان استفاده از این ظرفیت ورزشی مهیا شده و با وجود نواقص در فاز دوم این مجموعه، در حال پیگیری برای رفع این نواقص هستیم.

نماینده مردم ملایر در مجلس شورای اسلامی خبرداد:  پیگیر برای کسب سهمیه لیگ دسته سه فوتبال برای ملایر و جذب اسپانسر ورزشی هستیم که از ضرورت‌های کنونی برای توسعه ورزش این شهرستان است.

اخذ سهمیه لیگ 3 کشور از جمله اقدامات هیات فوتبال شهرستان ملایر

همچنین در ادامه رئیس هیئت فوتبال ملایر با اشاره به شناسایی و جذب استعدادهای ورزشی شهرستان و سرمایه گذاری روی رده های پایه، از افزایش دو برابری ظرفیت مدارس فوتبال شهرستان نسبت به گذشته خبر داد و مطرح کرد : این مدارس سیل عظیمی از استعدادها را در شهرستان شناسایی کردند.

مهدی یوسفوند با اشاره به احیا مسابقات فوتبال محلات و اضافه شدن دو تیم  جدید به ظرفیت شهرستان از طریق این مسابقات، اظهار کرد : در حال حاضر در لیگ استان، 4 تیم فوتبال شامل سه تیم در لیگ دسته یک و یک  تیم در لیگ برتر داریم.

یوسفوند تصریح کرد : در فوتسال نیز 4 تیم در لیگ فوتسال استان شامل دو تیم در لیگ دسته یک و دو تیم در لیگ برتر استان داریم.

وی از برگزاری دو دوره مربی گری فوتبال و فوتسال برای نخستین بار در تاریخ شهرستان خبر داد و عنوان کرد : در شهرستان سه تا چهار تیم فوتبال پیشکسوتان داریم که با چهار تیم باشگاهی برابری می کند.

رئیس هیئت فوتبال ملایر در ادامه به عملکرد این هیئت اشاره و خاطر نشان کرد: برگزاری جام محلات، برگزاری مسابقات فوتبال و فوتسال استانی با حضور 24 تیم از 18 استان، برگزاری جام شهداء، دهه فجر، جام 35 ساله ها، برگزاری مسابقات فوتسال بانوان به مناسبت دهه فجر و اخذ سهمیه لیگ 3 کشور از جمله اقدامات هیئت فوتبال شهرستان بود است.

یوسفوند از اضافه شدن کمیته فرهنگی و کمیته عمران به هیئت فوتبال خبر داد و گفت: علاوه بر کمک های مالی اداره ورزش و جوانان به هیئت فوتبال، 100 میلیون تومان از سوی خیرین به هیئت کمک مالی شده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار