مدیر کل فرهنگ و ارشاد همدان:
مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه ایران در استان همدان، اظهار داشت: این اداره کل باید سیاست گذار فرهنگ و هنر در استان باشد.
کد خبر: ۱۰۴۳۲۰۲
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۰:۰۱ 07 May 2022

مسعود ویژه مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان همدان با حضور در دفتر سرپرستی روزنامه ایران در استان همدان، اظهار داشت: این اداره کل باید سیاست گذار فرهنگ و هنر در استان باشد.

به گزارش تابناک همدان از ایران آنلاین، مسعود ویژه در این ارتباط افزود: شورای فرهنگ عمومی باید جریان فرماندهی فرهنگی و هنری استان را طراحی کند و با توجه به اینکه آیت الله حبیب الله شعبانی موثقی نماینده، ولی فقیه و امام جمعه همدان این ظرفیت را دارست لذا امید به تحقق این امر دور از انتظار نیست.

ویژه با بیان اینکه به ۲۰ دستگاه اداری بودجه فرهنگی تخصیص داده می‌شود، گفت: این اعتبار‌ها باید برای هنرمندان و اهالی فرهنگ و هنر هزینه شود، اما متاسفانه در بخش‌هایی هزینه شده که مرتبط با این حوزه‌ها نبوده است در صورتی که اگر در شورای فرهنگ عمومی برنامه ریزی صورت گیرد، منسجم‌تر محقق خواهند شد.

مدیر کل ارشاد اسلامی استان همدان در خصوص بحث سلامت اداری این سازمان عنوان کرد: این موضوع با جدیت پیگیری می‌شود.

وی تصریح کرد: با پشت میز نشینی کاری انجام نمی‌شود و در جریان بازدید‌ها عملیات فرهنگی به وقوع می‌پیوندد.

وی با اشاره به اینکه باید برای تمامی سلیقه‌ها برنامه داشت، تاکید کرد: سبد فرهنگی و هنری که برای مردم همدان طراحی می‌کنیم برای تمامی شهروندان با در نظر گرفتن تمامی سلیقه هاست و من وظیفه خدمت رسانی به مسائل فرهنگی با رویکرد اسلامی برای همه مردم استان را دارم.

ویژه ادامه داد: برای هر شهروند همدانی باید برنامه‌ای در حوزه‌های موسیقی، نمایش، سینما، کتاب، مطبوعات و سایر محصولات فرهنگی داشته باشیم و با تحقق این امر می‌توان گفت اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برای تمامی افکار عمومی این شهر برنامه‌ای داشته است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد استان با اشاره به لغو کنسرت‌ها در این استان گفت: ۲۵ مورد درخواست کنسرت به دلیل بازخورد‌هایی که از جشنواره نوروزگاه [میدان امام خمینی (ره)]و جشنواره نوروزگاه فارسبان [نهاوند]رخ داد و با اینکه ارتباطی با کنسرت نداشت، اما فضای فرهنگی را تحت شعاع قرار داد و موجب تعطیلی کنسرت‌ها شد.

وی اشاره کرد: افرادی که در اجرای این مراسم‌ها می‌توانستند کمک کنند دعوت شدند و با طراحی ساز و کار ها‌ی منسجم از هفته آینده کنسرت‌ها با اولویت خواننده‌های همدانی آغاز خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار