با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان:
با حضور رئیس کل دادگستری استان کردستان، معاونین منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان، معاونین رئیس کل در در حوزه‌های مختلف، مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های پیام نور استان کردستان و بانوان شاغل در دادگستری مرکز استان، آئین گرامیداشت میلاد حضرت فاطمه (س)، روز مادر و روز زن در سالن اجتماعات اداره کل دادگستری استان کردستان برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۴۵۲۴
تاریخ انتشار: ۰۵ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۰ 25 January 2022
به گزارش تابناک کردستان، در ابتدای این جلسه حجت الاسلام و المسلمین کیومرث امیرخانی معاون منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان ضمن تبریک این ایام، اظهار داشت: بانوان شاغل در دستگاه قضایی همواره باید حضرت فاطمه زهرا (س) را الگوی رفتاری و کرداری در زندگی و در کار خود قرار دهند.
حجت الاسلام امیرخانی افزود: حضرت زهرا (س) ضمن انجام امور خانه داری و فرزندپروری به نحو احسن در اجتماع نیز حضور موثری داشتند و رعایت حجاب و عفاف را به بانوان توصیه می‌نمودند.
در ادامه این آیین، حجت الاسلام طهماسبی مسئول نمایندگی، ولی فقیه در دانشگاه‌های پیام نور کردستان با اشاره به جایگاه رفیع حضرت زهرا (س) در، اظهار داشت: در روایات و احادیث مختلفی در دین مبین اسلام به نقش برجسته مادر اشاره شده است و سطح معرفت حضرت زهرا (س) به عنوان مادر مسلمانان به ما ثابت می‌کند که باید همواره و در همه حال شکرگزار نعمات الهی باشیم.
همچنین در این مراسم، گروه دف نوازی و مداحی «نالی» به اجرای برنامه در مدح رسول اکرم (ص) و حضرت فاطمه زهرا (س) پرداختند.
در ادامه این مراسم که به همت معاونت منابع انسانی و امور فرهنگی دادگستری استان کردستان برگزار شد، رئیس کل دادگستری استان کردستان از بانوان شاغل در دادگستری مرکز استان با اهدای شاخه گل و لوح تقدیر، تجلیل بعمل آورد.
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار