جانشین فرماندهی کل سپاه در حوزه بسیج در حکمی، امام جمعه همدان را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۸۹
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۵ 23 January 2022
جانشین فرماندهی کل سپاه در حوزه بسیج در حکمی، امام جمعه همدان را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کنگره ۸ هزار شهید استان همدان معرفی کرد.

به گزارش تابناک همدان، سردار سلیمانی، جانشین فرماندهی کل سپاه در حوزه بسیج در حکمی حجت الاسلام والسلمین شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان را به عنوان رئیس شورای سیاستگذاری کنکره ۸ هزار شهید استان همدان، علیرضا قاسمی فرزاد استاندار همدان را به عنوان رئیس ستاد اجرائی برگزاری کنگره و سردار مظاهر مجیدی را هم به عنوان دبیرکل این ستاد در استان همدان منصوب کرد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیح، احکام مسئولیت این افراد را در شورای سیاستگذاری این کنکره ابلاغ و اعطا کرد.

 او در این مراسم گفت: دومین کنگره شهدای استان همدان قرار است در سال ۱۴۰۲ برگزار شود و تاکنون در تمامی استان ها‌ی کشور منهای سه استان این کنگره یک دوره برگزار شده است.

به گفته سردار حق طلب بر اساس سند اعتلایی بسیج قرار است کنگره‌های شهدا در استان‌ها هر ۵ سال یکبار برگزار شود و تا پایان امسال هم کنکره ۴ هزار شهید روحانی برگزار خواهد شد.

رئیس سازمان حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سپاه و بسیح گفت: ۲۲ هزار یادواره در سالبرگزار می‌شود و کنگره ده هزار شهید عشایر هم اوائل سال آینده برگزار می‌شود.

حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی، نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه همدان هم در این مراسم گفت: انتظار این است که کنکره شهدای استان همدان با توجه به فرموده رهبر معظم انقلاب مبنی بر اینکه شهدای این استان جزو شهدای برجسته کشور هستند در شأن این شهدا برگزار شود.


علیرضا قاسمی فرزاد، استاندار همدان هم گفت: شهدا در راه سعادت و خوشبختی ملت از جان خود گذشتند و به همین علت برگزاری کنکره شهدا را وظیفه‌ای ملی، شرعی و اعتقادی در جهت تجلیل از این قهرمانان می‌دانیم.

سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان و سردار حسام از بنیانگذاران کنگره نخست ۸ هزار شهید استان همدان هم گزارشی از روند برگزاری کنکره اول و آمادگی برای برگزاری کنگره دوم ۸ هزار شهید استان همدان ارائه کردند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار