رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان:
رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: ایجاد سرویس‌های بهداشتی به ویژه در رینگ مرکزی شهر با توجه به حجم تردد‌ها از ضرورت‌هاست.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۸۱
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۳۵ 23 January 2022


رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان گفت: ایجاد سرویس‌های بهداشتی به ویژه در رینگ مرکزی شهر با توجه به حجم تردد‌ها از ضرورت‌هاست.

به گزارش تابناک همدان، مرتضی کرباسیان در جمع خبرنگاران با اشاره به نیاز‌های شهر و زیرساخت‌های موجود، اظهار کرد: با توجه به توسعه گردشگری و تلاش‌ها به منظور فراهم کردن زیرساخت‌ها در راستای جذب گردشگر و رفاه حال شهروندان، طی سال‌های گذشته در شهر همدان اقداماتی صورت گرفته است.

وی با تأکید بر اینکه با توسعه شهر نیاز به فراهم کردن زیرساخت‌های بیشتر به منظور رفاه حال همشهریان و گردشگران است، گفت: ایجاد سرویس‌های بهداشتی به ویژه در رینگ مرکزی شهر با توجه به حجم تردد‌ها از ضرورت‌هاست.

رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان بیان کرد: با توجه به وجود کلینک‌ها و مطب‌ها و رفت و آمد سالمندان و بیماران در رینگ اول شهر به طور قطع ایجاد سرویس بهداشتی‌های عمومی یکی از نیاز‌های اصلی در این محدوده است.

کرباسیان با بیان اینکه می‌توان از ظرفیت مساجد برای رفع این نیاز بهره برد، افزود: پیشنهادی برای توافق شهرداری، اوقاف و مساجد برای بهر‌گیری از فضا‌های موجود به این منظور داشتیم که استفاده بهینه از ظرفیت‌های موجود در ۶ خیابان اصلی منتهی به میدان امام (ره) صورت گیرد.

وی با تأکید بر اینکه با باز گذاشتن درب تعدادی از مساجد در رینگ اول بخشی از مشکلات در این خصوص رفع می‌شود، تصریح کرد: وجود چندین مسجد از جمله مسجد میرزا تقی در خیابان تختی، مسجد حاج احمد در خیابان شریعتی، مسجد حاج خداکرم در خیابان شهدا، مسجد امام حسین (ع) در خیابان بوعلی، مسجد جامع در خیابان اکباتان و... در رینگ اول از جمله ظرفیت‌های موجود بوده که می‌توان از آن‌ها استفاده کرد.

رییس کمیسیون حقوقی، نظارت، بازرسی و امور اداری شورای شهر همدان ادامه داد: می‌توان از ظرفیت پاساژها، کاروانسرا‌ها و حتی حیاط مدارس نیز در بحث رفع برخی نیاز‌ها از جمله پارکینگ و سرویس بهداشتی استفاده کرد.

کرباسیان خواستار همکاری و همراهی برخی دستگاه‌ها به منظور رفع نیاز‌ها در سطح شهر شد و خاطرنشان کرد: سازمان تبلیغات اسلامی و اداره اوقاف شهرستان با حل مشکل بیمه و دستمزد خادمان مساجد اصلی همدان می‌توانند شهر را در رفع برخی نیاز‌ها یاری کنند.

وی در پایان یادآور شد: البته ایجاد سرویس‌های بهداشتی عمومی در سطح شهر به ویژه رینگ اول و مناطق پرتردد موضوع مهم و قابل تأملی است که باید در دستور کار مدیریت شهری قرار گیرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار