فرماندار شهرستان بهار گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری "فساد و مبارزه با فساد باید از دستگاه‌های اجرایی آغاز شود" لذا مبارزه با فساد باید در دستور کار قرار گیرد.
کد خبر: ۱۰۲۴۱۷۷
تاریخ انتشار: ۰۳ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۲۴ 23 January 2022

فرماندار شهرستان بهار گفت: با توجه به بیانات مقام معظم رهبری "فساد و مبارزه با فساد باید از دستگاه‌های اجرایی آغاز شود" لذا مبارزه با فساد باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش تابناک همدان، اولین جلسه شورای هماهنگی دستگاه‌هایی اجرایی با حضور فرماندار جدید شهرستان بهار تشکیل شد. در این جلسه روح اله نباتی افزود: اگر فسادی در حال شکل گیری است دستگاه اجرایی وظیفه  کشف و پیشگیری دارند در این بین نقش حراست و مدیران ارشد ادرات برجسته است بنابراین نباید اجازه داد فسادی شکل بگیرد بعدا اقدام به برخورد شود.

وی تصریح کرد: دولت سیزدهم یک دولت مردمی، انقلابی و ضد فساد است تمام تلاش خود را برای هدایت دولت به سمت مردمی بودن با کمک مردم پیش ببریم.

نباتی اشاره‌ای به عنوان «انقلابی» کرد و اظهار داشت: نباید عنوان انقلابی در حد یک شعار بماند مردم باید انقلابی بودن را در عمل ببینند.

فرماندار شهرستان بهار با اشاره به تحول در ادارات گفت: موضوع تحول باید در دستور کار قرار گیرد لذا برای جبران کاستی‌های گذشته که به دلیل تحریم یا سوءمدیریت‌ها پیش آمده نمی‌توان با یک شیوه واحد جبران کرد بنابراین نیازمند تحول‌های اساسی که مبتنی بر عدالت و انصاف است، هستیم که در دستور کار قرار گیرد.

نباتی پیشنهادی در خصوص فعال بودن میز خدمت ادارات در فریضه عبادی و سیاسی نماز جمعه داد و گفت: نظام ما مبتنی بر حاکمیت دین است کار مردم باید در نماز جمعه رسیدگی شود ؛ مدیران دستگاه‌های اجرایی در حد توان در مراسم عبادی سیاسی نماز جمعه حاضر شوند و نسبت به پیگیری و برطرف کردن مسایل مردم پیش قدم شوند و تکریم و رسیدگی به مشکلات ارباب رجوع در اولویت کار قرار گیرد.

وی یادآور شد: فصل جذب اعتبارات است تمامی دستگاه‌های اجرایی به دنبال جذب اعتبارات پیگیر و حساس باشند و موضوع سرمایه گذاری، اقتصاد، معیشت، رفع مشکلات و موانع تولید در دستور کار قرار گیرد.
 
نباتی در خصوص استفاده از اموال دولتی عنوان کرد: نسبت به دارایی و اموال بیت المال به شدت حساس باشید و به مجموعه تحت پوشش خود این موارد را تذکر دهید. 

وی عنوان کرد: گزارش کار جای کار را نگیرد نیازمند کار عملیاتی و اجرایی هستیم نه نوشته‌های روی کاغذ بنابراین از کار‌های نمایشی به شدت پرهیز شود.

فرماندار شهرستان بهار در پایان اشاره کرد: از ظرفیت‌های مشارکت با رسانه و مردم بهره ببرید.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار