مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان ضمن اشاره به برگزاری ممیزی نهایی ایمنی آب استان، گفت: استان همدان استانی پیشتاز و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب است.
کد خبر: ۱۰۲۳۹۹۹
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۰ - ۲۰:۴۶ 22 January 2022
مدیر مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب استان همدان ضمن اشاره به برگزاری ممیزی نهایی ایمنی آب استان، گفت: استان همدان استانی پیشتاز و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب است.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی آبفای استان همدان، مجید زیبازاده ضمن اشاره به  برگزاری جلسه ممیزی نهایی ایمنی آب گفت: ممیزی نهایی  ایمنی آب با موضوعیت روستای ریواسیجان (از  توابع تویسرکان)، مجتمع روستایی سنگستان و شهر‌های همدان، رزن و بهار نوزدهم دی ماه به صورت ویدئو کنفرانس در مرکز پایش و نظارت بر کیفیت آب و فاضلاب شرکت برگزار شد.

 

  وی افزود: براساس دستورالعمل ابلاغی از سوی دفترِکل بهداشت شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، سالانه می‌بایست در یکی از شهر‌ها و یا مجتمع‌های روستایی استان، برنامه ایمنی آب، اجرایی گردد.

 

زیبازاده با بیان اینکه در مرداد ماه سال جاری نیز شهر بهار به عنوان سومین شهر استان در همین خصوص مورد ارزیابی قرار گرفت عنوان کرد: شهرستان بهار رتبه بسیار خوب را در اجرای برنامه ایمنی آب کسب کرد وباردیگر مورد بازبینی سر ممیز گروه ایمنی آب کشور قرار گرفت.

 

وی در این جلسه علاوه بر بازبینی و ممیزی مجدد WSP شهر بهار، شهر‌های همدان و رزن و مجتمع‌های روستایی سنگستان و ریواسیجان نیز که سال‌های ۹۹ و ۹۸ فرایند WSP در آن‌ها اجرا گردیده بود نیز مورد ارزیابی مجدد قرار گرفتند.

 

  گفتنی است بر اساس گزارش ارزیابی مدیران ارشد کشور، شرکت آب و فاضلاب استان همدان با مدیریت بسیار عالی و تلاش همکاران، موفق به کسب رتبه برتر در سال جاری در کشور گردید که یکی از شاخص‌های مهم، اجرای برنامه ایمنی آب در سطح شهر‌ها و روستا‌ها می‌باشد.

لازم به ذکر است در این بخش، استان همدان  جزء استان‌های پیشتاز  و موفق در اجرای برنامه ایمنی آب در سطح کشور بوده است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار