معاون سیاسی استاندار همدان گفت: دولت سیزدهم با تلاشی پیگیر به دنبال حل مشکلات و احیا اعتماد عمومی است
کد خبر: ۱۰۲۳۷۵۹
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۱۷ 21 January 2022
به گزارش تابناک همدان، مسلم مخفی در جمع اعضای اندیشه ورز سازمان بسیج رسانه استان همدان با بیان اینکه مردم پس از گذراندن یک دوره سخت با انتخابات گفتمان دولت مردمی و رای خود به آیت الله رییسی منتظر بهبود اوضاع کشور هستند اظهار داشت: دولت سیزدهم با تلاشی پیگیر به دنبال حل مشکلات و احیا اعتماد عمومی است. 

وی با تاکید بر اقناع افکار عمومی توسط رسانه‌ها افزود: مطالبه گری منصفانه و مبتنی بر اصول اخلاقی یک اصل پذیرفته شده است، اما باید در این فرآیند مراقب بود که با بیان توفیقات دولت سیزدهم امید را در جامعه اشاعه داد.

مدیرکل سیاسی و انتخابات استانداری همدان گفت: تلاش دولت متمرکز بر کنترل بازار و مراقبت از معیشت مردم است و این مهم در استان همدان نیز با مدیریت و نظارت مستمر استاندار محترم در حال پیگیری است. 

وی با اشاره به برخی فضاسازی‌های رسانه‌ای و نادیده گرفتن تلاش‌های دولت گفت: باید توجه کرد که دولت سیزدهم با چه شرایطی زمام امور را بدست گرفت و در نقد‌ها غیر منصفانه موضع نگرفت.

مدیرکل سیاسی استانداری همدان با اشاره به تاکید رهبری معظم انقلاب به جهاد تبیین گفت: امروز بر رسانه‌های انقلابی فرض است که با روحیه جهادی فرصت اغواگری و گمراه سازی را از رسانه‌های معاند بگیرند و با بیان واقعیت‌ها کارآمدی نظام را برای مردم بویژه نسل جوان تبیین و تشریح کنند. 

وی همچنین تاکید کرد در استان تلاش استاندار محترم بر استفاده از نیرو‌های انقلابی در عرصه مدیریت است و در این مسیر با تعامل و همفکری به دنبال این هستیم که بهترین تصمیمات به نفع مردم اتخاذ شود. 

مسلم مخفی با قدردانی از اقدامات ارزشمند بسیج رسانه در استان همدان گفت: استفاده از ظرفیت و توان بسیج رسانه می‌تواند مجموعه مدیریت استان را در نیل به اهداف کمک کند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار