در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر.
پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح، در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان انتخاب شد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۵۸
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۸ 21 January 2022
پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح، در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر به عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح سپاه انصارالحسین (ع) استان همدان انتخاب شد.

به گزارش تابناک همدان، در مراسمی با حضور فرماندهی سپاه انصارالحسین (ع) و جمعی از فرماندهان سپاه استان همدان، از برگزیدگان یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر تجلیل شد.

بر اساس این گزارش در این مراسم که صبح پنج شنبه ۳۰ دی ماه در سالن همایش‌های انصار برگزار گردید، پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح به عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح استان همدان انتخاب شد.

سردار مظاهر مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان، در متن لوح تقدیر پایگاه بسیج نیروگاه شهید مفتح، خطاب به فرمانده و آحاد بسیجیان این پایگاه آورده است: در راستای تحقق فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، بر اساس ارزیابی صورت گرفته مبتنی بر فرایند اشراف کلی سپاه انصارالحسین (ع) در وضعیت و عملکرد سال ۱۳۹۹، مفتخر به کسب عنوان موفق‌ترین پایگاه قشری بسیج کارگری در سطح سپاه انصارالحسین (ع) در یازدهمین جشنواره سراسری مالک اشتر سپاه گردیده‌اید.

بی‌شک این موفقیت مرهون تلاش‌ها و نقش مؤثر یکایک شما عزیزان خدوم آن رده می‌باشد.

اینجانب بر خود لازم میدانم از مجاهدت‌های بی‌وقفه و تلاش‌های مخلصانه شما تقدیر و تشکر کنم.

ان‌شاءالله با اتکا به خداوند سبحان و تحت توجهات حضرت ولیعصر (عج) و پیروی از رهنمود‌های حکیمانه نائب بر حقش امام خامنه‌ای، در خدمت صادقانه به اسلام و انقلاب و توسعه تفکر بسیجی، همچون گذشته موفق و موید باشید.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار