مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان.
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان و نیرو‌های ارتش جهت امدادرسانی به در راه ماندگان و گیر افتادگان برف و کولاک خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۷۵۷
تاریخ انتشار: ۰۱ بهمن ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴ 21 January 2022
مدیر عامل جمعیت هلال احمر از همکاری نجاتگران جمعیت هلال احمر استان همدان و نیرو‌های ارتش جهت امدادرسانی به در راه ماندگان و گیر افتادگان برف و کولاک خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، علی  با اشاره به بارش برف شدید و کولاک(دیروز) در محور‌های مواصلاتی استان، خاطرنشان کرد: تا ساعت ۱۹  از امدادرسانی به ۱ هزار ۷۴۰ نفر با ۲۰۵ خودرو آسیب دیده و اسکان ۱ هزار ۲۲۷ نفر در پایگاه‌های بین شهری استان در محور‌های همدان _ ملایر (زاغه)، ملایر _ اراک (پری زنگنه)، همدان اسد آباد (گردنه اسد آباد)، ️محور همدان سنندج (همه کسی)، ️محور همدان قزوین (گرمک)، ️محور همدان بیجار (گل تپه)، ️محور نهاوند_ کنگاور و ️محور نهاوند_ نورآباد (لرستان) به انجام رسید.

سنجربگی افزود: تعداد۵۵ نفر پرسنل و نجاتگران با ۱۸ دستگاه از انواع خودرو‌های امدادی جمعیت هلال احمر استان در عملیات‌های امدادی مذکور شرکت داشتند.

وی ضمن تقدیر از همکاری نیرو‌های ارتش و قدر دانی از زحمات کارکنان و نجاتگران در سراسر استان، گفت: در امدادرسانی امروز تعداد ۸۸۴ تخته پتو، ۱ هزار ۳۰ قوطی کنسروجات، تعداد۱۵۰ بسته مواد غذایی ۷۲ ساعته، ۱۲۰ بطری آب معدنی و ۱۰۰ بسته انواع بیسکویت و تعداد ۲ هزار۶۳۰ قرص نان در بین در راه ماندگان توزیع گردیده است.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان همدان با اشاره به کولاک، یخبندان و وضعیت لغزندگی جاده‌های استان از مردم خواست: از تردد در محور‌های مواصلاتی استان خودداری نموده و در صورت لزوم از سالم بودن فنی خودرو اطمینان حاصل نموده و زنجیر چرخ، وسائل گرمازا، مواد غذایی و اقلام موردنیاز این شرایط جوی را همراه خود داشته باشند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار