رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان:
کد خبر: ۱۰۲۳۶۷۸
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۲۹ 20 January 2022
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان تاکید کرد: مدیریت شهری در امر برف‌روبی و یخ زدایی معابر از فناوری‌های نوین که مضرات کمتری برای محیط زیست و سلامت شهروندان دارد، استفاده کند.

به گزارش تابناک همدان، علی اکبر نظری در بازدید شبانه از ستاد عملیات برف روبی در سطح شهر گفت: امروزه شیوه سنتی استفاده از نمک برای برف‌روبی و یخ زدایی معابر در دنیا منسوخ شده و قابل قبول نیست.
 نظری با بیان اینکه شهروندان درخواست نمک پاشی در تمامی معابر را نداشته باشند، ادامه داد: نمک پاشی در فضا‌های سبز و مجاورت درختان به هیچ عنوان صحیح نیست، چون باعث شوری آب، تغییر ترکیب آب‌های سطحی و زیرزمینی، تخریب آسفالت، بافت خاک و ایجاد مشکلات بسیار برای سلامت شهروندان خواهد شد.
وی تاکید کرد: مدیریت شهری باید در امر برف روبی و یخ زدایی از فناوری‌های نوین که مضرات کمتری برای محیط زیست و سلامت شهروندان دارد، استفاده کند.
رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای شهر همدان ادادمه داد: ضروری است شهرداری روند برف‌روبی معابر، جمع آوری برف‌های سطح شهر و ارائه خدمات مطلوب به شهروندان در زمان بارش شدید برف را تسریع بخشد.
نظری با اشاره به آمادگی معاونت خدمات شهری شهرداری همدان در خدمت رسانی به شهروندان در زمان بارش برف، اظهارداشت: با توجه به اعلام سازمان هواشناسی مبنی بر ادامه روند بارش برف که در نقاط مختلف همراه خواهد بود، جلسات ستاد عملیات زمستانی به طور منظم تشکیل شده و این ستاد با ماشین آلات سنگین و نیمه سنگین شهرداری و بخش خصوصی با برنامه‌ریزی‌های انجام شده آماده ارائه خدمات و برف روبی معابر است.

گفتنی است، رئیس کمیسیون خدمات شهری شورای اسلامی شهر همدان به همراه مدیران مناطق ۲و۳ شهرداری و مدیر خدمات شهری شهرداری به‌صورت میدانی از روند برف‌روبی، نمک‌پاشی معابر خیابان‌های سطح منطقه۲و۳ و همچنین تجهیزات این مناطق بازدید کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار