کد خبر: ۱۰۲۳۶۵۷
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۳۴ 20 January 2022
فرماندار شهرستان بهار از توابع استان همدان گفت: ۲۰۰ مسافر در راه مانده در محدوده این شهرستان به ویژه گردنه برف گیر اسدآباد برای در امان ماندن از برف و سرما در مساجد و حسینیه‌های این منطقه اسکان داده شدند.

به گزارش تابناک همدان از ایرنا، «روح الله نباتی» گفت: با توجه به کولاک شدید در مسیر ارتباطی همدان به کرمانشاه به ویژه محدوده ورودی و مسیر گردنه برف گیر و سخت گذر اسدآباد (در حوزه استحفاظی شهرستان بهار) تمامی مساجد و حسینیه‌های روستا‌های این مسیر برای اسکان مسافران در راه مانده آماده شده اند.

وی افزود: همچنین مدیریت بحران فرمانداری شهرستان بهار و تیم‌های امداد رسان هلال احمر و اداره حمل و نقل و راهداری منطقه با آماده باش کامل در حال پاکسازی مسیر و کمک و امداد رسانی به مسافران هستند.

فرماندار بهار اظهار داشت: با توجه به مسدود شدن مسیر همدان به اسدآباد (محور همدان_کرمانشاه) به دلیل برف و کولاک، در حال حاضر این مسیر به صورت یکطرفه از سمت اسدآباد به همدان بازگشایی و تردد در آن جریان دارد.

وی ادامه داد: مسیر ارتباطی همدان- سنندج نیز به صورت یکطرفه به سمت همدان بازگشایی شده با این وجود تلاش‌ها برای بازگشایی مسیر و ایمن سازی راه برای تردد مسافران ادامه دارد.


اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار