کد خبر: ۱۰۲۳۶۵۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۷ 20 January 2022
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان گفت: با توجه به بارش برف و کولاک شدید در جاده‌های استان، رانندگان از سفر‌های برون شهری غیرضروری در همدان پرهیز کنند.

به گزارش تابناک همدان، از روابط عمومی اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای همدان، صفر صادقی راد با اشاره به مسدود شدن سه محور ارتباطی استان همدان بر اثر بارش برف و کولاک، گفت: هم اکنون سه محور ارتباطی همدان – سنندج، همدان – ملایر و گردنه اسدآباد به علت بارش برف و کولاک شدید مسدود شده است.

وی افزود: محور گنجنامه (همدان- تویسرکان) نیز به دلیل عدم ایمنی و پیچ‌های متعدد، هر ساله با نخستین برف بسته شده و تا پایان بارش برف مسدود است.

مدیرکل راهداری همدان با تاکید بر اینکه رانندگان باید تا عادی شدن شرایط آب و هوایی از ورود به این مسیر‌ها خودداری کنند، یادآور شد: در صورت لزوم نیز رانندگان باید تمامی تجهیزات زمستانی و از جمله زنجیر چرخ و وسایل گرمایشی را به همراه خود داشته باشند.

وی اظهار داشت: راهداران در ۳۴ راهدارخانه مرکزی، مراکز بخش، ثابت و فصلی مستقر و در آماده باش کامل هستند، این گروه‌ها بلافاصله برای رفع انسداد‌های احتمالی وارد عمل می‌شوند.

صادقی راد ادامه داد: ۵۳۳ نیروی راهداری با ۳۱۲ دستگاه انواع ماشین آلات طی بارش‌های اخیر و از جمله شب گذشته درحال خدمت رسانی به مردم و بازگشایی راه‌ها بوده‌اند و در حال حاضر نیز این خدمات رسانی ادامه دارد.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان همدان تصریح کرد: در حال حاضر با تلاش نیرو‌های راهداری عملیات برفروبی و نمک پاشی در سطح جاده‌های استان همدان در حال انجام است.

این مسئول تاکید کرد: رانندگانی که قصد تردد دارند برای اطلاع از وضعیت جاده‌های این استان و کشور با سامانه ۱۴۱، سایت www.۱۴۱.ir و نرم افزار موبایلی ۱۴۱ ارتباط برقرار کنند.

استان همدان دارای بیش از پنج هزار و ۴۰۰ کیلومتر انواع راه شامل سه هزار و ۳۵۹ کیلومتر راه روستای، یک هزار و ۵۴ کیلومتر راه فرعی، ۹۴۰ کیلومتر راه اصلی و بزرگراه و ۸۵ کیلومتر آزاد راه است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار