استاندار همدان در بازدید از مجموعه بانک مسکن استان:
استاندار همدان از مجموعه بانک مسکن استان بازدید و از نزدیک با کارکنان و مراجعه‌کنندگان دیدار و گفتگو کرد
کد خبر: ۱۰۲۳۵۹۵
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷ 20 January 2022
 استاندار همدان از مجموعه بانک مسکن استان بازدید و از نزدیک با کارکنان و مراجعه‌کنندگان دیدار و گفتگو کرد و در این دید و بازدید گفت:مسیر پر تلاطم و سختی در پیش داریم، یکی‌از آن‌ها احداث ۱۰۰هزار مسکن در طی چهار سال است که باید ساخته و به مردم واگذار شوند. 


به گزارش تابناک همدان، علیرضا قاسمی فرزاد گفت: بیش از ۵۰ هزار واحد از ۱۰۰هزار واحد طرح نهضت ملی مسکن در شهر همدان ساخته خواهد شد بی‌شک برای ساخت ۵۰هزار واحد مسکونی در شهر همدان به تسهیلات بانکی نیاز پیدا خواهد شد. 

وی گفت:  دولت پیش‌بینی‌های لازم برای ارائه تسهیلات توسط بانک مسکن در جهت ساخت و ساز، انجام داده است  گرچه بانک‌های دیگری در استان در امر تسهیلات بانکی ساخت مسکن در طرح نهضت ملی مشارکت دارند، اما بار عمده کار بر دوش بانک مسکن به عنوان بانک تخصصی، است.

استاندار همدان یادآورشد:  بانک مسکن، اقدامات موثر و فعالیت‌های قابل توجهی در راستا تسهیلات بانکی ساخت و ساز مساکن برعهده داشته که تا کنون به خوبی انجام و اجرا کرده است. 

قاسمی فرزاد خاطر نشان ساخت: با توجه به ظرفیت و تجربه بانک مسکن، امید می‌رود مسیر پیشرو یعنی طرح نهضت ملی مسکن را همچون گذشته به خوبی طی و رضایت‌مندی مردم را جلب کند.


 منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار