کد خبر: ۱۰۲۳۵۸۳
تاریخ انتشار: ۳۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۵۰ 20 January 2022
مراسم تکریم و معارفه مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همدان با حضور دکتر علیرضا قاسمی‌فرزاد استاندار همدان و اکبر نیکزاد رییس بنیاد مسکن کشور و مسئولان استانی برگزار و ضمن قدردانی از زحمات ۱۵ ساله حسن ظفری مدیرکل سابق بنیاد مسکن همدان، مهندس مسعود رضایی از نیرو‌های بومی استان به عنوان مدیر کل جدید این نهاد معرفی شد.
 
به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان در این جلسه با اشاره به "بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از یادگار‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی ایران حضرت مام خمینی (ره) است" گفت:  بنیاد مسکن یک مجموعه انقلابی، پویا، پرتلاش و دارای اهمیت است. 

علیرضا قاسمی فرزاد یادآور شد: در ادوار مختلف روستا‌ها همیشه مورد توجه قرار گرفته، اما در دولت سیزدهم، یکی از برنامه‌ها و طرح‌های مورد توجه، بررسی و رفع مشکلات روستا‌ها است. 

وی ادامه داد:  طبق آنچه که در دولت سیزدهم سیاست‌گذاری شده است، در افق چهار ساله، روستا‌ها تحولات رو به رشدی انجام و اجرا خواهد شد که یکی از اقدامات تاثیرگذار و تحول‌کننده که در بنیاد مسکن در دستور کار قرار گرفته طرح هادی در روستا‌ها است این  نقش در روستا‌ها به نوعی، همان نقشی است که طرح جامع در شهر‌ها ایفا می‌کند. 

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به نگرش نظام و رهنمود‌های مقام معظم رهبری و رئیس جمهور، باید از مهاجرت به شهر‌ها و کلانشهر‌ها جلوگیری شود و در راستا اقدامات لازم و تشویقی در دستور کار قرار گیرد.

وی اشاره کرد:  روستا یک محیط مولد، کم‌هزینه و پُرفایده است، بنابراین برای آبادانی روستا‌ها و پرنشاط باید طرح جامع را به شکل گسترده و وسیع دید. 

منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار