کد خبر: ۱۰۲۳۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۰۱ 19 January 2022

امروزه با روی کار آمدن شرکت های هواپیمایی، سفر به مناطق مختلف دیگر یک رویا نیست! فرقی نمی کند به کجا سفر کنید، گستردگی شرکت های هواپیمایی به قدری است که بیشتر مناطق ایران را پوشش می دهد. حتی بلیط هواپیما آنلاین دیگر کار سخت و پیچیده ای نیست با وجود سایت های معتبری که در زمینه خرید بلیط سفر فعالیت می کنند، می توان در عرض چند لحظه کوتاه بلیط خود را تهیه کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما چقدر به صرفه است؟

خرید اینترنتی بلیط هواپیما

کاربرانی که قصد سفر دارند با مراجعه به سایت فروش بلیط هواپیما به لیست کاملی از انواع بلیط دسترسی پیدا می کنند. خرید اینترنتی بلیط هواپیما مزایای زیادی دارد که در ادامه به آنها اشاره می کنیم.

مقایسه آنلاین قیمت بلیط

یکی از مزایایی که خرید اینترنتی بلیط هواپیما دارد، مقایسه قیمت بلیط هواپیما در همان مسیر است. ایرلاین های زیادی داریم که در یک مسیر بلیط ارائه می دهند. با مراجعه به سایت های گردشگری به راحتی امکان مقایسه انواع بلیط را در یک لحظه کوتاه دارید. بنابراین می توانید ارزان ترین و بهترین گزینه را برای خود رزرو کنید.

استرداد فوری بلیط

از دیگر مزایای اینترنتی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، استرداد آنی بلیط در هر زمان از شبانه روز است. خریدار می تواند در صورت کنسل کردن بلیط، هر ساعت از شبانه روز بلیط خود را به صورت آنلاین کنسل نماید. البته ناگفته نماند، هزینه جریمه کنسلی با توجه به قوانین و استانداردهای هواپیمایی از مبلغ کلی بلیط کسر خواهد شد.

استفاده از پشتیبانی 24 ساعته

از دیگر نکات کاربردی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، استفاده از خدمات 24 ساعته است. متقاضی بلیط در هر ساعت از شبانه روز، می تواند با ارتباط برقرار کردن با تیم پشتیبانی مشکل خود را در میان گذاشته و رفع نماید.

صرفه جویی در زمان و هزینه

با خرید اینترنتی بلیط متقاضی می تواند از هر مکانی که هست و در هر ساعت از شبانه روز، بلیط خود را خریداری کند. دیگر نیازی به مراجعه حضوری و مدتها صرف وقت و هزینه نیست. با مراجعه به یکی از سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما، به راحتی می توانید به تمامی مقاصد گردشگری بلیط خود را آنلاین رزرو کنید.

چرا خرید اینترنتی بلیط هواپیما به صرفه تر است؟

اگر یک بار هم تجربه خرید اینترنتی بلیط هواپیما را داشته باشید، می دانید که در هنگام مراجعه به سایت های معتبر فروش بلیط هواپیما، به لیست کاملی از انواع بلیط در قیمت های مختلف دسترسی پیدا می کنید. با مشاهده قیمت های متنوع به راحتی می توانید محدوده خرید خود را تعیین کرده و بهترین گزینه را انتخاب کنید.

خرید آنلاین بلیط هواپیما چقدر به صرفه است؟

دسترسی به بلیط چارتر

از آنجایی که قیمت بلیط چارتر دارای نوسان است و در طول سال به توجه به میزان تقاضا تغییر می کند، امکان خرید بلیط ارزان هواپیما وجود دارد.

با توجه به تعداد شرکت های چارتر کننده و رقابتی که بین آنهاست، شاهد رقابتی بودن این نوع از بلیط ها هستیم. بنابراین بلیط چارتر نسبت به بلیط سیستمی ارزان تر می باشد. به خصوص اگر در روزهای کم تردد سال نسبت به خرید بلیط چارتر اقدام کنید.

به طور کلی بلیط چارتر با توجه به میزان تقاضا نرخ گذاری می شود. به همین جهت ممکن است در روزهای شلوغ سال بلیط چارتر حتی گران تر از حد معمول به فروش برسد.

انتخاب نوع کلاس پروازی

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت بلیط هواپیما، نوع کلاس پروازی است. به طور کلی کلاس های پروازی هواپیما به ترتیب قیمت از پایین به بالا

  • کلاس معمولی (اکونومی) یا Economy Class کلاس پروازی
  • کلاس پروازی درجه تجاری یا Business Class 3-
  • کلاس پروازی درجه یک یا First class تقسیم بندی می شود.

یکی از مزایای خرید بلیط هواپیما آنلاین، انتخاب نوع کلاس پروازی با توجه به بودجه شماست.

استفاده از فیلترینگ قیمت

هنگامی که به سایتی مراجعه می کنید تا بلیط خود را آنلاین رزرو کنید، می توانید از سیستم فیلتر قیمت استفاده کرده و رنج قیمتی بلیط خود را مشخص کنید. بدین ترتیب محدوده بلیط های منتخب خود را مشخص کرده و به سرعت می توانید بهترین گزینه را رزرو کنید.

به همین چند دلیل ساده خرید آنلاین بلیط هواپیما می تواند بسیار به صرفه تر از خرید حضوضری باشد. چرا که کانتر فروش در آژانس های هواپیمایی وقت کافی برای در اختیار گذاشتن اطلاعات دقیق تک تک بلیط ها را ندارند. اما شما با مراجعه به سایت های گردشگری می توانید گزینه های مختلف مانند بلیط لحظه آخری، بلیط هواپیما ارزان و .... را با قیمت های مختلف مشاهده کنید.

بلیط ارزان هواپیما را از کدام سایت بخریم؟

امروزه در سطح کشور سایت های زیادی در زمینه خرید بلیط هواپیما فعالیت می کنند. اما برخی از آنها با دارا بودن سابقه بیشتر و ارائه خدمات بهتر طرفداران زیادی دارند.

اگر به دنبال خرید ارزان ترین بلیط هواپیما هستید، به شما توصیه می شود قیمت انواع بلیط را در وب سایت تیک بان رصد کنید. این سایت با ارائه خدمات نوین امکان رزرو بلیط ارزان هواپیما را برای مسافران فراهم کرده است. فقط کافیستwww.tikban.com  را جستجو کنید.

انتهای رپرتاژ آگهی/

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار