مدیرکل بیمه سلامت استان همدان خبر داد:
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان از تسویه مطالبات آذر ماه داروخانه‌های استان خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۳۲۱۷
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۳۲ 18 January 2022
مدیرکل بیمه سلامت استان همدان گفت: به دنبال پرداخت مطالبات پزشکان و بیمارستان‌ها، مطالبات آذرماه داروخانه‌های استان نیز پرداخت شد. 

به گزارش تابناک همدان، سعید فرجی در خصوص پرداخت مطالبات مراکز درمانی استان اظهار کرد: سال‌های قبل بدهی‌های عمده‌ای به موسسات ومراکز درمانی داشتیم و گاهی بدهی‌های ما به چندین ماه می‌رسید، اما خوشبختانه در حال حاضر وضعیت پرداخت‌ها بسیار بهتر شده است و اسناد ارسال شده از موسسات و مراکز درمانی به سرعت رسیدگی و در اسرع وقت نیز پرداخت می‌گردد. امیدواریم تسریع در پرداخت مطالبات منجر به ارتقاء کیفیت خدمات سلامت و همچنین افزایش رضایتمندی بیمه شدگان و ارائه دهندگان خدمات سلامت گردد. 

مدیرکل بیمه سلامت استان همدان همچنین ابراز امیدواری کرد که با تسریع در پرداخت مطالبات، موسسات و مراکز درمانی استان دغدغه کمتری برای رفع نیاز‌ها و کمبود‌های خود داشته باشند و این امر موجب تسهیل در خدمت رسانی به مردم گردد. 

فرجی یادآور شد: با توجه به رویکرد راهبردی سازمان بیمه سلامت در خصوص استقرار سازمان الکترونیک همانطور که قبلاً هم بیان شده بود با الکترونیکی شدن فرآیند‌های ارائه خدمات و پذیرش و رسیدگی اسناد پزشکی نه تنها در پرداخت‌های سازمان تسریع بعمل خواهد آمد بلکه با ساماندهی مراجعات و مدیریت بهتر خدمات ارائه شده، امکان اصلاح سایر مشکلات حوزه سلامت بیش از پیش فراهم خواهد شد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار