کد خبر: ۱۰۲۲۸۳۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 16 January 2022

 

روح اله نباتی، فرماندار جدید شهرستان بهار در گفتگو با تابناک همدان، اظهار کرد: خدا را شاکر و سپاسگزار هستم  که توفیق خدمت به مردم شریف شهرستان بهار، که زادگاه علمای بزرگی همچون آیت الله شیخ محمد بهاری و شهدای شاخص وفاداری به انقلاب و اسلام است، به بنده عطا کرد.

وی خاطر نشان کرد: با توجه با منویات مقام معظم رهبری در سخنرانی ۱۹ دی ماه سال جاری و تاکید بر تحول، عدالت و وحدت داشتند، که یقینا سر لوحه کار قرار خواهد گرفت.

فرماندار بهار اشاره‌ای به ظرفیت‌های این شهرستان کرد و گفت: مردم  شهرستان بهار کارآفرین و بهره ور هستند و با توجه به نقش ویژه شهرستان در بخش اقتصادی سعی می‌شود در تقویت این بخش از پتانسیل‌های موجود در حوزه‌ی کشاورزی و گردشگری استفاده کنیم.

وی ادامه داد: در بحث گردشگری و صنایع دستی شهرستان لالجین ظرفیت‌های خوبی دارد که در جهت تقویت این ظرفیت‌ها اقدام می‌کنیم، در حوزه کشاورزی نیز با توجه به ظرفیت ترانزیت صالح آباد، صنایع تبدیلی مهاجران،  کشت گلخانه‌ای و ارگانیک که باعث خلق ارزش افزوده در کنار تامین مواد غذایی و مواد خام صنعتی، گسترش صادرات غیر نفتی برای رونق مبادلات تجاری محصولات کشاورزی به عنوان موتور محرکه توسعه اقتصادی است، بهره ببریم.
 

نباتی تصریح کرد: انتظار بنده از همکارانم و تمامی کارکنان دولت در شهرستان ارائه خدمات با روحیه جهادی با کار و تلاش مداوم است و در این مسیر هر فردی که پیرو راه سلیمانی با مرام سلیمانی و مکتب سلیمانی باشد دستانش را  میبوسبم.  

وی یاد آور شد: ما مرد میدان می‌خواهیم که در جهت ارتقا بهره‌وری، جذب سرمایه‌گذاری، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی و محرومیت‌زدایی با انگیزه و کار جهادی بیشترین تلاش و اهتمام را  بکار گیرند.


نباتی در پایان تاکید کرد:از هرگونه چاپ پیام تبریک و هزینه کرد از بیت المال برای تبریک ... خودداری شود.

بخشی از رزمه روح اله نباتی فرماندار جدید شهرستان بهار

روح الله نباتی متولد سال ۱۳۶۱، دانشجوی دکترای مهندسی کامپیوتر و عضو خانه نخبگان است.

او با سابقه ۱۷ ساله اجرایی در دستگاه‌های اجرایی و نظارتی، مؤلف چند کتاب و مقاله علمی پژوهشی، عضو بسیج مهندسین صنعتی استان همدان، عضو هیأت مؤسس سازمان دیدبان شفافیت و عدالت استان همدان، دارای رتبه سوم المپیاد کامپیوتر در کشور و مدال طلای المپیاد کامپیوتر در استان همدان، عضو انجمن ICT ایران، عضو پدافند غیرعامل استان، عضو هیأت اندیشه ورز بسیج مهندسین همدان، مدرس اقتصاد مقاومتی با چندین سال سابقه تدریس، تحلیلگر و مدرس سواد رسانه‌ای و فضای مجازی و رئیس مجمع عالی بسیج شهرستان بهار است.
 
 
خبرنگار: فاطمه صنیعی وحید
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار