کد خبر: ۱۰۲۲۸۱۶
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۹ 16 January 2022
محمد علی محمدی در جلسه شورای ترافیک شهرستان همدان گفت: طبق دستورالعمل نظارت بر چگونگی فعالیت ارایه‌دهندگان خدمات هوشمند مسافر مشمول قانون نظام صنفی کشور یا همان تاکسی‌های اینترنتی مسئولیت نظارت بر فعالیت شرکت‌های تاکسی اینترنتی برعهده شهرداری است.

به گزارش تابناک همدان، فرماندار شهرستان همدان با تاکید بر ضرورت تسریع در اجرایی شدن این دستورالعمل افزود: هم اکنون متاسفانه در فعالیت‌های تاکسی‌های اینترنتی تخلفاتی گزارش می‌شود که ناچاریم در صورت عدم تمکین این شرکت ها، و عدم تعیین تکلیف و ساماندهی این وضعیت از فعالیت آن‌ها جلوگیری کنیم.

وی اضافه کرد: شایسته است بعنوان متولیان کار در حوزه شهر و شهرستان به جزئیات امور توجه کنیم، چون گاهی رها کردن یک موضوع کوچک مشکلات بزرگی را بدنبال خواهد داشت که تبعات ناشی از آن بسیار زیان آور و جبران ناپذیر است.

محمدی با اشاره به جلسات و اقداماتی که تا کنون جهت ساماندهی فعالیت تاکسی‌های اینترنتی انجام گرفته تصریح کرد: جهت هماهنگی شهرداری و شرکت‌های تاکسی اینترنتی فرصت یک هفته‌ای مصوب شد و در این مهلت متولیان تاکسی‌های اینترنتی باید به تکالیف قانونی خویش برابر دستورالعمل اقدام کنند.

فرماندار همدان از اجرای طرح ترافیکی در محدوده پایانه تاکسی‌های ون محوطه جنبی پل پهلوان‌ها خبر داد و گفت: تردد و توقف خودرو‌های شخصی در این محوطه و چگونگی فعالیت دو پارکینگ خصوصی فعال در این محدوده ساماندهی می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به پیشامد‌های ناگوار احتمالی ناشی از تردد خودرو‌های حامل مواد خطرزا یادآورشد: با توجه به فقدان کنارگذر‌ها در شهر همدان باید تردد اینگونه خودرو‌ها صرفا در ساعات تعیین شده انجام شود و نظارت جدی بر ناوگان حمل و نقل این محموله‌ها مورد تاکید است.

معاون امور عمرانی فرمانداری همدان نیز در این جلسه گفت: شهرداری همدان اعتبار مناسبی در بودجه شهری سال آینده به منظور ساماندهی ترافیکی شهر همدان پیش بینی نماید.

رضا زمانی افزود: طرح ترافیکی ویژه چهار راه مقابل مسجد امام حسین (ع) در کوی شهید مدنی تا زمان به پایان رسیدن طرح ترافیکی ویژه این شهرک اجرا می‌شود.

وی با اشاره به ترافیک و برخی از مشکلات تردد خودرو‌ها در میدان آرامگاه بوعلی خاطر نشان کرد: طی بازدیدی در هفته آینده باید مسایل ترافیکی میدان آرامگاه بوعلی مورد بررسی و پیشنهادات کارشناسی جهت اجرا در جلسه آتی شورای ترافیک طرح شود.

زمانی در پایان تامید کرد: دستورالعمل حمل مواد خطر زا با جدیت باید اجرا و نظارت شود.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار