مدیر منطقه یک شهرداری همدان از برگزاری مسابقات ورزشی "قهرمان من" به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۱۴
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۵۶ 16 January 2022
 مدیر منطقه یک شهرداری همدان از برگزاری مسابقات ورزشی "قهرمان من" به مناسبت دومین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، جلیلوند با اشاره به پویش بزرگ "قهرمان من" که از ابتدای دی ماه آغاز شده است عنوان کرد: این پویش در زمینه‌های مختلفی، چون برگزاری مسابقات وصیت نامه سردار دلها، نقاشی کودک و نوجوان، برگزاری مسابقات ورزشی، تقدیر از خانواده‌های بزرگوار شهدا و جانبازین مدافع حرم، اهداء کمک‌های مومنامه به اقشار نیازمند فعالیت داشته است که شاهد استقبال بسیار مناسبی از سوی شهروندان عزیز بوده ایم.

وی با بیان اینکه هر یک از زمینه‌های این پویش شامل اقشار متفاوتی از جامعه می‌شود اظهار داشت: سعی شده است که تا با ارتباطی که با تمامی سنین و علایق مختلف جامعه گرفته می‌شود تاثیر گذاری این برنامه‌ها دوچندان باشد.

جلیلوند با اشاره به محبوبیت شهید حاج قاسم سلیمانی در بین تمامی اقشار جامعه اظهار داشت: جوانمردی و شخصیت بزرگی که این شهید داشته است بایستی در ابعاد مختلف تببین و آموزش داده شود و پویش "قهرمان من" فرصتی را ایجاد کرد تا این امر مهم صورت بپذیرد.

همچنین مدیر منطقه یک شهرداری از برگزاری مجموعه مسابقات ورزشی شامل فوتسال و شنا در این پویش خبر داد و عنوان کرد: ترغیب افراد جامعه به ورزش که یکی از ارکان مهم در بهبود سلامتی و ارتقای نشاط اجتماعی است و همچنین ایجاد شور و نشاط از دیگر اهداف این مجموعه مسابقات است که با همکاری شهرداری منطقه یک و تیپ انصار الحسین (ع) در حال برگزاری است.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار