کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: در روز چهارشنبه کاهش محسوس دما نزدیک به منفی ۱۴ درجه سانتیگراد برای استان پیش‌بینی می‌شود.
کد خبر: ۱۰۲۲۸۰۱
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۱ 16 January 2022
کارشناس هواشناسی استان همدان گفت: در روز چهارشنبه کاهش محسوس دما نزدیک به منفی ۱۴ درجه سانتیگراد برای استان پیش‌بینی می‌شود.

به گزارش تابناک همدان ار ایسنا، روح اله زاهدی اظهار کرد: دمای هوا در استان با توجه به ناپایداری‌های جوی کاهش چشمگیری نداشته است و این وضعیت تا میانه هفته ثابت است که با آرام و پایدار شدن آسمان، استان کاهش محسوس دما تا منفی ۱۴ درجه سانتیگراد را تجربه می‌کند. 

وی ادامه داد: انتظار می‌رود کاهش دما با سامانه بارشی خفیف که در روز پنج شنبه وارد استان می‌شود افزایش پیدا کند.

زاهدی خاطر نشان کرد: برای روز دوشنبه در همدان انتظار بارش بیشتری نسبت به روز‌های قبل وجود دارد و بارش‌ها به صورت برف است که این بارش‌ها مناطق بیشتری در استان را نسبت به روز‌های قبل پوشش می‌دهد.

وی به مقدار خفیف بارش‌ها در۲۴ ساعت گذشته استان اشاره کرد و گفت: حجم بارش برف در شهرستان‌های تویسرکان چهار میلیمتر، نهاوند دو، ملایر یک، ناحیه قهاوند به صورت پراکنده و در منطقه دانشگاه بوعلی همدان دو میلیمتر گزارش شده است. 

زاهدی از کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته همدان گفت و ادامه داد: به گزارش ایستگاه فرودگاه، همدان با شش درجه سانتیگراد گرمترین و دو درجه سانتیگراد سردترین دمای خود را تجربه کرده است.

وی از کمینه و بیشینه دما در شبانه روز گذشته شهرستان‌ها گفت و افزود: ناحیه قهاوند و گل تپه با منفی دو درجه سانتیگراد سردترین و شهرستان نهاوند با ۸ درجه سانتیگراد گرمترین منطقه در استان گزارش شده است.

کارشناس هواشناسی استان خاطر نشان کرد: کیفیت هوا با توجه به ناپایداری‌های جوی و وزش لحظه‌ای باد در شرایط خوب و سالم است وانتظار می‌رود این وضعیت تا پایان هفته ثابت باشد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار