‍ استاندار همدان در مراسم تکریم و معارفه فرماندار شهرستان بهار:
استاندار همدان طی جلسه‌ای که در فرمانداری شهرستان بهار انجام شد، از احسان قنبری تکریم و روح الله نباتی را به عنوان سرپرست فرمانداری شهرستان بهار معرفی کرد.
کد خبر: ۱۰۲۲۶۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۳ 15 January 2022
این مراسم با حضور حجت‌الاسلام محمدعلی ارزنده امام جمعه این شهرستان، فتح الله توسلی نماینده مردم شهرستان‌های بهار و کبودرآهنگ در مجلس شورای اسلامی، سرپرست معاونت سیاسی و امنیتی استاندار، احسان قنبری فرماندار سابق و روح‌الله نباتی سرپرست جدید فرمانداری این شهرستان و مسئولان استانی و شهرستانی برگزار شد. 

به گزارش تابناک همدان، استاندار همدان در این جلسه گفت: از تلاش‌ها و زحمات  احسان قنبری فرماندار سابق شهرستان بهار تقدیر و تشکر می‌شود. 

 علیرضا قاسمی فرزاد یادآور شد: بی‌شک تغییر جز لاینفک دولت‌ها است و هر دولتی بنا بر طرح‌ها و برنامه‌های خود، دست به تغییر مدیران می‌زند.

استاندار همدان افزود: روح الله نباتی که به عنوان سرپرست جدید فرمانداری شهرستان بهار معرفی می‌شود، یک جوان انقلابی و از فعالان عرصه جهاد و شهادت هستند.

قاسمی فرزاد  یاداور شد: شهرستان بهار ظرفیت‌های بسیاری در حوزه کشاورزی برخوردار است که نیازمند یک برنامه‌ریزی و آموزش مناسب برای ارتقا بهره‌وری است. 

وی گفت: بیش از یک‌پنجم  تولید سیب‌زمینی کشور در شهرستان بهار تولید می‌شود لازم است مسئولان شهرستان  در راستای ارتقا و توسعه این شهرستان تلاش کنند. 

 منبع: اداره کل روابط عمومی استانداری همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار