آیین رونمایی از خیابان جنگلبان در شهر شتان ملایر برگزار شد.
کد خبر: ۱۰۲۲۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۳ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۵۴ 13 January 2022
به گزارش تابناک  همدان، مهرداد آزادی رئیس روابط عمومی اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان همدان در گفتگو با پیام طبیعت استان گفت: در راستای فرهنگ سازی وترویج امر حفاظت از منابع طبیعی و قدردانی و پاسداشت یاد و نام حافظان منابع طبیعی، خیابان منتهی به اداره منابع طبیعی در شهر ملایر به نام جنگلبان نامگذاری شد.

آزادی افزود: این خیابان سومین خیابانی است که در استان همدان و دومین خیابان در شهرستان ملایر است که به نام " چنگلبان"نامگذاری می‌شود.

وی هدف از این نامگذاری را هویت بخشی و قدردانی از فداکاری‌ها و ایثار جنگلبانانی که در جنگل، طبیعت و عرصه‌های منابع طبیعی ایثارگرانه تلاش می‌کنند تا امنیت حیاتی انسان‌ها تامین شود عنوان کرد و افزود: ارج نهادن به مقام شامخ عزیزان جنگلبان با همکاری شهرداری و شورای شهر ملایر انجام شده است.

مدیر روابط عمومی منابع طبیعی استان با بیان اینکه جنگلبانان در راستای حفاظت از منابع طبیعی رنج‌ها وزحمات بی شماری را متحمل می‌شوند، گفت: طی سالیان اخیر شهدا، جانبازان و مصدومین زیادی در راستای حفاظت از منابع طبیعی تقدیم شده است و قطعا زنده نگه داشتن نام این بزرگواران در اذهان عمومی حرمت نهادن به خدمات ارزشمندآنهاست.

او ضمن تشکر از همکاری شهرداری، شورای شهر ومسئولین شهرستان ملایر، از کلیه مردم درخواست کرد که همانند گذشته در کنار جنگلبانان در حفاظت و حراست از اراضی ملی کوشا باشند و از همراهی سازمان‌های مردم نهاد وتشکل‌های زیست محیطی ومنابع طبیعی که در فرهنگ سازی منابع طبیعی نقش به سزایی دارند، قدردانی کرد.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار