فرمانده سپاه استان همدان:
فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه دشمن روش‌های جدیدی را برای مقابله با نظام اسلامی پیش گرفته است، گفت: دشمن با این کار و با استفاده از این بستر می‌خواهد برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کند.
کد خبر: ۱۰۱۵۴۰۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۵ 12 December 2021
فرمانده سپاه استان همدان با بیان اینکه دشمن روش‌های جدیدی را برای مقابله با نظام اسلامی پیش گرفته است، گفت: دشمن با این کار و با استفاده از این بستر می‌خواهد برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کند.

به گزارش تابناک همدان از تسنیم، سردار مظاهر مجیدی پیش از ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه جانشین فرمانده سپاه استان همدان اظهار داشت: روش‌های مقابله دشمن با جمهوری اسلامی در هر مقطع متفاوت بوده به گونه‌ای که امروز پس از سال‌ها ایستادگی و از خودگذشتگی مردم، دشمن متوجه شده که نمی‌تواند با مقابله نظامی کار خود را پیش ببرد.

وی با اینکه امروز دشمن روش‌های جدیدی را در پیش گرفته که یکی از آن‌ها استفاده از بستر‌های اجتماعی و فشار بر مردم است افزود: دشمن با این کار و با استفاده از این بستر می‌خواهد برای مقابله با جمهوری اسلامی استفاده کند.

فرمانده سپاه استان همدان با اشاره به اینکه خداوند متعال می‌فرماید وقتی در مقابل دشمن ایستادگی کردید ما راه را به شما نشان می‌دهیم، عنوان کرد: وقتی دولت سیزدهم روی کار آمد نقطه امیدی در دل مردم ایجاد شد.

وی با بیان اینکه دولت رئیسی دقیقا نقطه مقابل راهبرد دشمن را هدف قرار داده و به موقع وارد کار شده است، گفت: در استان نیز با حضور قاسمی‌فرزاد استاندار همدان امیدواریم بتوانیم با هم‌افزایی در این مسیر حرکت کرده و مشکلات را برطرف کنیم.

این مقام مسئول همچنین با این توضیح که سپاه توانست در عرصه‌های مختلف ایستادگی کند، مطرح کرد: این مجموعه نیز لازم است روز به روز با ساختار و تشکیلات جدید خود را بازسازی کرده و ماموریت‌های سخت را پشت سر بگذارد.

وی درباره سردار فرجی ادامه داد: ایشان چهار دهه در سخت‌ترین شرایط پای کار انقلاب بوده است، فردی که که یک مدیر جهادی انقلابی بوده و ۴۰ سال در خط مقدم مجاهدت کرد.

مجیدی با بیان اینکه ایشان خصوصیات بارزی دارند که مدیران باید از آن الگو بگیرند، افزود: ایشان حلال مشکلات بود؛ مهم نبود چه کسی از چه جایگاهی به او مراجعه کرده بلکه او تلاش می‌کرد تا مشکلات را حل کند.

وی با اشاره به اینکه ایشان نمادی از سپاه هستند که خیلی از پاسداران فعال در این مجموعه با دیدن ایشان وارد این مجموعه شدند، عنوان کرد: ایشان خود را برای انجام ماموریت وقف می‌کرد.

فرمانده سپاه همدان با بیان اینکه از طرف مجموعه سپاه از خدمات سردار فرجی تشکر می‌کنم گفت: لازم بود برای آینده سپاه تدبیر شود بنابراین سردار بهاریان که در رده‌ها و مسئولیت‌های مختلف انجام وظیفه کرده و در زمان فرماندهی ایشان تیپ انصار خوش درخشیدند را به عنوان جانشین فرماندهی سپاه استان منصوب کردیم.

وی همچنین ادامه داد: به دلیل تجارب بسیار ارزشمند سردار فرجی ایشان همچنان در سپاه فعال بوده و از تجارب ایشان استفاده می‌کنیم.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار