وزیر اطلاعات :
وزیر اطلاعات امروز در شورای اداری استان همدان با بیان این مطلب افزود: امروز وظیفه همه دلسوزان نظام است که با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.
کد خبر: ۱۰۱۴۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۵۹ 09 December 2021
وزیر اطلاعات امروز در شورای اداری استان همدان با بیان این مطلب افزود: امروز وظیفه همه دلسوزان نظام است که با وحدت و همبستگی و با حرکت جهادی و ارزشی خدمت فوق العاده‌ای به مردم ارائه کنند.

به گزارش تابناک همدان، حجت الاسلام والمسلمین سید اسماعیل خطیب با اشاره به رویکرد دولت مردمی آیت الله رئیسی تاکید کرد: تمام همت و تلاش دولت‌مردان بر این است که خدمات موثری را به مردم ارائه دهند و همه اقشار جامعه رایحه خوش خدمت صادقانه را دریافت کنند و تلاش بر این است که وضعیت معیشت مردم هرچه زودتر بهبود یابد.

وزیر اطلاعات دولت سیزدهم، همدان را شهر علم و عالم پرور خواند و افزود: اسلام عزیز بود که عزت و اقتدار به ما داد و امروز قدرت جمهوری اسلامی ایران با رهبری حکیمانه مقام معظم رهبری در جهان پذیرفته شده و قدرت‌های بزرگ در مقابل ایران اسلامی سر تعظیم فرود آورده اند.

وی تصریح کرد: این اقتدار و عزت در حالی بوجود آمده که از فردای پیروزی انقلاب اسلامی تاکنون دشمنان با فتنه انگیزی، جنگ تحمیلی، ترور‌های ناجوانمردانه و جنگ اقتصادی تلاش کرده اند که مانع پیشرفت و توسعه ایران و ایرانی شوند که به حول قوه الهی و با فداکاری نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی و حضور هوشمندانه مردم در صحنه ناکام مانده اند و شکست‌های پی در پی متحمل شده اند.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب با بیان اینکه کشور در میان قدرت‌های جهانی میدرخشد تاکید کرد: جمهوری اسلامی با قدرت و دست پر در مذاکرات برجام حضور پیدا کرده و از حقوق حقه ملت دفاع میکند.
 
 
وظیفه جهادی مسئولان رفع گرفتاری مردم است
 
اولویت دولت سیزدهم "سلامت و امنیت" جامعه است

استاندار همدان نیز در شورای اداری استان گفت: سلامت و امنیت دو رکن اصلی جامعه است که دولت سیزدهم این دو موضوع را در اولویت اصلی خود قرار داده است.

علیرضا قاسمی فرزاد اظهار داشت: دولت جدید در صد روز گذشته با افزایش سرعت واکسیناسیون عمومی توانست مانع از ایجاد موج‌های مرگبار کرونا در کشور شود و اکنون به شرایطی رسیده ایم که تزریق دوز سوم واکسن نیز برای حفظ سلامت عمومی ایجاد شده است.
 
همدان جزو امن ترین استان های کشور است

نماینده، ولی فقیه در استان هم وحدت رویه بین مسئولان را اثر بخش عنوان کرد و گفت: به مدد اتحاد و همدلی و همبستگی نیرو‌های نظامی، انتظامی و امنیتی، استان همدان امروز یکی از امن‌ترین استان‌های کشور بوده و در مسیر رشد و توسعه بر پایه وحدت استوار است.

سردار مجیدی، فرمانده سپاه انصارالحسین (ع) استان نیز در این مراسم گوشه‌ای از رشادت‌های نیرو‌های مسلح استان را بازگو کرد و تاکید کرد: توان دفاعی نیرو‌های نظامی انتظامی استان در خدمت صلح و امنیت کشور و منطقه است.

گفتنی است وزیر اطلاعات امروز در بدو ورود به همدان با حضور در گلزار شهدا به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد و سپس با حضور در دفتر نماینده، ولی فقیه در استان با وی دیدار و گفتگو کرد. همچنین وزیر اطلاعات با حضور در ستاد خبری اداره کل اطلاعات استان همدان به طور مستقیم به تماس‌های تلفنی مردم با سامانه ۱۱۳ پاسخ داد.

حجت الاسلام والمسلمین خطیب پس از شنیدن تماس‌های مردم دستورات لازم را برای رسیدگی به درخواست‌های شهروندان صادر کرد.

در پایان سفر یک روزه وزیر اطلاعات به همدان مدیر کل جدید اطلاعات معرفی و از زحمات مدیرکل قبلی قدردانی شد.
 
 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار