رییس بسیج رسانه ای استان خبر از دریافت ۲۵۵ اثر برای شرکت در جشنواره ابوذر داد و گفت:۳۰ آذرماه اختتامیه جشنواره برگزار می شود.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۳۳
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۳۷ 06 December 2021

رییس بسیج رسانه ای استان خبر از دریافت ۲۵۵ اثر برای شرکت در جشنواره ابوذر داد و گفت:۳۰ آذرماه اختتامیه جشنواره برگزار می شود.
 
به گزارش تابناک همدان، ناصرقوامی در گفتگو با خبرنگاران با اعلام این خبر افزود: با پایان یافتن مهلت ارسال آثار به جشنواره ابوذر استان همدان که با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملا آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد در مجموع ۲۵۵   اثر دریافت شده است.
 
وی گفت: این آثار در بخش‌های مختلف شامل: عکس، گزارش، خبر، یادداشت، کاریکاتور، مستند کوتاه، کلیپ، موشن گرافیک و اینفوگرافیک و در  محور‌های ((امنیت پایدار، امید و نشاط، روحیه جهادی و انقلابی، الگو سازی و مطالبه کارآمدی، آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی، مدیریت بر فضای مجازی، توان داخلی و خود اتکایی، مانع زدایی‌ها و دشمن شناسی)) به دبیرخانه جشنواره ارسال شده است.

قوامی خاطر نشان ساخت: آثار جهت داوری به هیات داوران استان همدان تحویل می‌شود و برگزیدگان استانی به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

لازم به ذکر است که با هماهنگی‌های صورت گرفته با میهمانان ویژه در تلاش هستیم اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان با حضور اهالی محترم رسانه ومعاون مطبوعاتی وزیر فرهنگ و ارشاد دکتر فرشاد مهدی پور و همچنین ریاست محترم بسیج رسانه کشور مورخ ۳۰ آذرماه ۱۴۰، ۰  برگزار کنیم. 
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار