معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.
کد خبر: ۱۰۱۴۱۲۸
تاریخ انتشار: ۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۵ 06 December 2021
معاون بهره‌برداری و توسعه آب شرکت آب و فاضلاب استان همدان از آبرسانی سیار به ۶۳ روستای استان در آبان ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش تابناک همدان، حمیدرضا نیکداد با بیان اینکه کاهش نزولات جوی موجب شد تا امسال برخلاف سال‌های گذشته در آبان ماه نیز با انتقال آب به وسیله تانکر‌های آبرسانی مواجه باشیم، عنوان کرد: بر همین اساس تنها در آبان ماه سال جاری مجموعا ۶۳ روستا به وسیله تانکر آبرسانی شدند که از این تعداد ۳۹ روستا تحت پوشش و ۲۴ روستا غیر تحت پوشش بودند.

وی با اذعان به اینکه تنها در یک ماه گذشته ۴ هزارو ۴۵۹ خانوار با جمعیتی معادل ۱۴ هزارو ۲۶۸ نفر تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: طی این مدت ۱۰ تانکر به منظور آبرسانی سیار مورد استفاده قرار گرفت.

وی توضیح داد: مجموعا ۵۴۳ سرویس آب با حجم ۶ هزارو ۴۱۴ متر مکعب به منظور آبرسانی به ۶۳ روستای مذکور مورد استفاده قرار گرفت.

حمیدرضا نیکداد همچنین با بیان اینکه تنها در آبان ماه سال جاری از مجموع ۶۳ روستای استان ۴۱ روستا به طور دائم تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند، گفت: بر همین اساس در بازه زمانی یاد شده؛ ۵ روستا در شهرستان همدان، ۶ روستا در ملایر، ۸ روستا در تویسرکان، ۱ روستا در شهرستان اسدآباد، ۵ روستا در شهرستان کبودراهنگ، ۷ روستا در شهرستان بهار، ۸ روستا در شهرستان فامنین و ۱ روستا در شهرستان رزن تحت پوشش آبرسانی سیار قرار گرفتند.

وی باردیگر ضمن دعوت هم استانی‌ها به مدیریت مصرف گفت: علیرغم بارش‌های اخیر هنوز هم با کاهش نزولات جوی مواجه هستیم که به همین منظور ضروری است مشترکین عزیز ضمن مدیریت مصرف از هرگونه اتلاف منابع آبی موجود خودداری نمایند.
 
منبع: روابط عمومی آبفای استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار