عضو شورای شهر همدان:
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: دیدگاه اعضای شورا در تصمیم گیری‌ها و مصوبه‌های مدیریت شهری هرگز سیاسی نبوده و همواره برگرفته از نظر و ایده کارشناسان خبره علمی است.
کد خبر: ۱۰۱۳۹۲۵
تاریخ انتشار: ۱۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۰۷ 05 December 2021
رییس مرکز مطالعات و پژوهش‌های شورای اسلامی شهر همدان گفت: دیدگاه اعضای شورا در تصمیم گیری‌ها و مصوبه‌های مدیریت شهری هرگز سیاسی نبوده و همواره برگرفته از نظر و ایده کارشناسان خبره علمی است.

به گزارش تابناک همدان، سعید شهابی نیا در نطق پیش از دستور جلسه صحن علنی شورای شهر افزود: بهره مندی از ایده و نظرات کارشناسان و متخصصان همواره مورد تاکید اعضای شورا در تصمیم گیری‌های مهم مدیریت شهری است و هیچ گاه سلایق سیاسی وجود ندارد.

وی اضافه کرد: در طرح جامع شهری نیز که از سال ۹۵ به آن پرداخته شده، صحن شورا تنها یک ماه فرصت بررسی را داشت که مقرر شد با استفاده از نظر کارشناسان تصمیم گیری صورت پذیرد، اما متاسفانه در فضای مجازی ادعا بر رویکرد سیاسی در این تصمیم گیری شد در حالیکه این استنباط درست نیست.

شهابی نیا با قدردانی از حمیدرضا حاجی بابایی نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی مبنی بر تاکید بر رفع ایراد‌های طرح اسکای مالی، خاطرنشان کرد: شورای شهر همدان مخالف ایجاد اشتغال و سرمایه گذاری اسکای مال نیست بلکه مساله مهم جانمایی طرح بود که جانمایی مناسب این طرح باعث جلوگیری از معضل ترافیکی می‌شود و معتقدیم اگر در مکان دیگری ایجاد شود، اشتغال هم آسیب نخواهد دید.

این عضو شورای اسلامی شهر همدان عزم شورا را بهره مندی از دیدگاه و ایده کارشناسان خبره حوزه‌های مختلف عنوان کرد و اظهار کرد: تصمیم گیری‌های شورا براساس نظر کارشناسان و متخصصان است و همواره از مسایل سیاسی دور هستیم.

حقوق بگیران شهرداری اولویت بندی شوند

این عضو شورای اسلامی شهر همدان با واکنش نسبت به نحوه پرداخت حقوق مدیران و کارکنان شورا و شهرداری گفت: پرداختی کارکنان از ماه آینده به نحوی باشد که واریز حقوق مدیران در آخرین مرحله انجام شود و ابتدا به ترتیب شرکتی، قراردادی، پیمانی و رسمی، مدیران سازمانها، مناطق و در نهایت مدیران ستادی صورت بگیرد.

شهابی‌نیا یادآور شد: نحوه پرداخت حقوق مدیران و نیرو‌های شورا و شهرداری باید در قالب طرح ارایه شود.

شهابی نیا خواستار تعیین زمانبندی در طرح‌های اجرایی شهرداری همدان شد و افزود: اطلاع رسانی در اجرای طرح‌ها باید به صورت گسترده انجام شود تا شهروندان از وضعیت موجود مطلع شوند ضمن اینکه شهرداری تابلوی زمان اجرا پروژه را نیز نصب کند.
 
منبع: روابط عمومی شورای اسلامی شهرهمدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار