در ۷ ماهه نخست سال
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیرهمدانی ۱۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.
کد خبر: ۱۰۱۳۲۹۰
تاریخ انتشار: ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۴۱ 02 December 2021
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان گفت: مردم خیرهمدانی ۱۱ میلیارد تومان صدقه پرداخت کرده‌اند.

به گزارش تابناک همدان، غلامرضا صیاد زاده، بابیان این خبر افزود:  این مبلغ نسبت به مدت مشابه در سال قبل با ۴۰ درصد رشد همراه بوده است.

معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان همدان در خصوص پرداخت صدقه از طریق طرح کد QR که در استان همدان فعال شده است، گفت: با تولید کد‌های QR برای تمامی مشترکین صدقات خانگی، خیران و نیکوکاران برای پرداخت صدقات و کمک‌های خود با نصب "اسکنر بارکد" بر روی گوشی همراه و با استفاده از دوربین، کد QR را اسکن کرده تا گوشی به‌طور خودکار وارد صفحه اطلاعات مشترکین صدقات شده و پس از ورود به صفحه پرداخت بانکی به هر میزان کمکی که مد نظر داشته باشند، اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه این نهاد درصدد است از شیوه‌های نوین در بستر الکترونیکی بویژه در شرایط سخت کرونایی جامعه، برای دریافت کمک‌های مردمی اقدام کند، افزود: این اقدام جهت جلوگیری از انتقال ویروس کرونا از طریق پول‌های کاغذی، سهولت در پرداخت صدقات انجام و بزودی به جای توزیع صندوق‌های صدقات بین مشترکین، کد اختصاصی QR داده می‌شود.

صیادزاده با اشاره به اینکه یکی از مهم‌ترین کاربرد‌های کد QR ذخیره اطلاعات تماس می‌باشد. گفت: کاهش زمان تخلیه، کاهش هزینه‌های اجرایی، اطلاع‌رسانی و آگاهی بخشی سریع به مشترکان، حذف قبوض کاغذی و ارائه رسید الکترونیکی از دیگر ویژگی‌های مهم این شیوه است.
 
منبع: پایگاه اطلاع‌رسانی کمیته امداد
منبع: تابناک
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار