دبیر مجمع نو اندیشان جوان با دبیر حزب موتلفه استان همدان دیدار و گفتگو کرد در این دیدار محد الفت گفت: اختلاف سلایق باعث پیشرفت می شود.
کد خبر: ۱۰۱۳۱۵۸
تاریخ انتشار: ۱۰ آذر ۱۴۰۰ - ۲۱:۰۵ 01 December 2021
دبیر مجمع نو اندیشان جوان با دبیر حزب موتلفi استان همدان دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش تابناک همدان، عرفان احمدلو در این دیدار به معرفی مجمع نو اندیشان پرداخت و بیان کرد: این مجمع با همفکری و همراهی اعضای جوا‌ن و نخبه شهر بهار دور هم جمع شدند و در زمینه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی فعالیت می‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: در آینده نزدیک این مجمع تحت عنوان سمن(سازمان مردم نهاد) به ثبت ملی میرسد.

در ادامه محمود الفت دبیر حزب موتلف همدان گفت: جوانانی که در شهرستان بهار دور هم جمع شدند ظرفیت و پتانسیل خوبی است که قبلا نبوده و امروزه ایجاد شده این را بسط دهید و نگذارید که محو و خاموش شود.

وی خاطر نشان کرد: گاهی اوقات شاید منیت‌هایی در برخی افراد ایجاد شود لذا برای جلوگیری از این اتفاقات وقتی تشکیلاتی به وجود می‌آید باید سازماندهی شود.

الفت بیان کرد: حزب موتلفه قدمتی به بلندی شش دهه دارد و این ماندگاری با وجود اختلافات به دلیل «خدا محوری بودن» است، خدا محوری وقتی حاکم باشد اختلافی به وجود نمی‌آید و اگر بحثی به وجود بیاید اختلاف سلایق می‌شود که این اختلاف سلایق باعث پیشرفت می‌شود.

وی تاکید کرد: اگر بتوانید تحت لقای تشکل که به این سمن قانونیت، شرعیت و مجوز دهد راحت‌تر می‌توانید فعالیت کنید.

طبق این دیدار بینا شد عرفان احمد لو به عنوان دبیر حزب موتلفه در شهرستان بهار نیز فعالیت کند.
 
لازم به ذکر است در این دیدار دبیر اقتصادی مجمع بهزاد بابایی همرا بودند و ایده هایی در جهت پیشرفت و اهداف مجمع در استان ارائه دادند.
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار