امام جمعه آق گل:
امام جمعه شهر آق گل گفت: احیای تالاب آق گل، همکاری و هماهنگی مسئولان دو استان همدان و مرکزی و جوامع محلی حاشیه تالاب را می‌طلبد.
کد خبر: ۱۰۱۲۹۲۰
تاریخ انتشار: ۰۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۴ 30 November 2021
امام جمعه شهر آق گل گفت: احیای تالاب آق گل، همکاری و هماهنگی مسئولان دو استان همدان و مرکزی و جوامع محلی حاشیه تالاب را می‌طلبد.

به گزارش تابناک همدان، حجت‌الاسلام عبدالملکی در دیدار با مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان بر ضرورت تلاش در راستای احیای تالاب آق گل تاکید کرد.

وی خواستار تشکیل جلسه‌ای با حضور اهالی روستا‌های حاشیه تالاب آقگل با حضور مدیرکل استان در راستای هماهنگی و همکاری برای احیای تالاب در سال جاری شد.

در این دیدار که شهردار و اعضای شورای شهر آقگل؛ حضور داشتند، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان همدان ضمن ارائه توضیحاتی در خصوص اقدامات و پیگیری‌های این اداره کل در راستای احیای تالاب آقگل گفت: همکاری اهالی منطقه ساکن در حاشیه تالاب آقگل در دو استان همدان و مرکزی مهمترین عامل در پیشبرد اهداف، برنامه جامع مدیریت زیست بومی تالاب است.

محسن جعفری نژاد افزود: هم افزایی و همکاری مشترک مدیران اجرایی و ارشد استان‌های همدان و مرکزی؛ به احیای تالاب آقگل منجر می‌شود و در غیر این صورت آثار منفی خشکی و تخریب تالاب، جبران ناپذیر خواهد بود.

وی رویکرد مشارکتی را موجب هم افزایی در دو استان همدان و مرکزی به منظور اجرای سند مدیریت زیست بومی تالاب آقگل دانست و خواستار همگرایی بیشتر شد.
 
منبع: اداره روابط عمومی اداره کل حفاظت محیط زیست استان همدان
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار