نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در بخش‌های هدایای فرهنگی٬ نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی استان همدان یکم بهمن برگزارمی‌شود.
کد خبر: ۱۰۱۲۳۴۶
تاریخ انتشار: ۰۷ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۴ 28 November 2021
نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی در بخش‌های هدایای فرهنگی٬ نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی استان همدان یکم بهمن برگزارمی‌شود.

به گزارش تابناک همدان، احمد احسانی، مدیرکل ارشاداسلامی همدان بیان کرد:همزمان با هفتمین جایزه ملی فیروزه٬ فراخوان نخستین جشنواره کالا و محصولات فرهنگی استان همدان نیز منتشر شد.

او با اعلام این خبر درباره جزییات این رویداد اظهار داشت: این رویداد همزمان با هفتمین جایزه ملی فیروزه برگزار خواهد شد.

مدیرکل ارشاد همدان با اشاره به اینکه فراخوان جشنواره در بخش‌های هدایای فرهنگی نوشت افزار، عروسک و اسباب بازی منتشر شده است گفت: بخش هدایای فرهنگی شامل صنایع دستی بومی، مصرفی و کاربردی، سفال کیف و کفش، زیورآلات، تذهیب، منبت، چوب و رزین قالی بافی (فرش بافتنی سنتی) است.

احسانی عنوان کرد: علاقه‌مندان به شرکت در این جشنواره باید آثار خود را در سایت جشنواره ثبت و اصل آثار را به دبیرخانه تحویل داده یا ارسال کنند.

او با این توضیح که وب سایت جشنواره به نشانی https://jayezehfiroozeh.ir برای پیش ثبت نام متقاضیان معرفی شده است مطرح کرد: ۲۰ دی ماه آخرین مهلت ارسال آثار به این جشنواره بوده و نتایج داوری نیز ۲۵ دی‌ماه و زمان برگزاری جشنواره یکم بهمن ماه خواهد بود.

منبع تسنیم
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار