محمد خیراندیش پس از ۵ سال و ۷ ماه خدمت در سمت ریاست مرکز بهداشت شهرستان همدان، جای خود را به علیرضا رستمی کیا داد.
کد خبر: ۱۰۱۱۷۴۱
تاریخ انتشار: ۰۴ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۰۷ 25 November 2021
محمد خیراندیش پس از ۵ سال و ۷ ماه خدمت در سمت ریاست مرکز بهداشت شهرستان همدان، جای خود را به علیرضا رستمی کیا داد.

به گزارش تابناک همدان، رئیس مرکز بهداشت استان همدان در مراسم تودیع و معارفه رئیس مرکز بهداشت همدان گفت: دکتر خیراندیش در دوران سخت مدیریتی و بحران کرونا بسیار خوب عمل کرد، از جمله فعالیت‌های شاخص وی راه اندازی ۳۰ مرکز تجمیعی واکسیناسیون در استان است که ۷ مرکز در همدان تأسیس شد، در حالی که مراحل اداری طبق روال نیاز به یک ماه زمان بود، اما سه روزه انجام شد.

محمد خزایی افزود: در زمینه واکسیناسیون اکنون جزو ده استان اول کشور هستیم و این نتیجه زحمات افرادی همچون آقای خیراندیش است.

نیاستی، مدیر مالی دانشگاه علوم پزشکی بوعلی سینا نیز گفت: دکتر خیراندیش با تعامل خوب از همه ظرفیت ارگان‌ها و دستگاه‌های تصمیم ساز در زمینه ارتقاء سلامت جامعه استفاده کرد، منابع مالی در بهترین شرایط حرف چهارم را می‌زند و وی با داشتن برنامه دقیق دست به ایجاد تیم قوی با مدیریت صحیح، اخلاق اداری و تعامل با همکاران زد و همین عامل موفقیتش بود.

حمیدرضا حاجی بابایی، نماینده مردم همدان و فامنین در مجلس شورای اسلامی هم گفت اکنون همدان قطب بهداشت و درمان غرب کشور است و رتبه ۶ کشور را داریم، از هر ۱۰۰ بیمار که به مراکز درمانی مراجعه می‌کنند ۵۰ نفر همدانی نیستند و این همه جای تشکر دارد.
علیرضا رستمی کیا که اکنون سرپرستی مرکز بهداشت شهرستان را عهده دار شده، پیش از این مدیر هسته گزینش دانشگاه بوعلی سینا بوده است، ریاست مرکز بهداشت ملایر و معاونت درمان بیمارستان قلب فرشچیان را در پرونده خود دارد.
 
منبع: باشگاه خبرنگاران
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار