رئیس اتاق بازرگانی همدان تاکید کرد.
رئیس اتاق بازرگانی همدان گفت:محصولات متنوع همدان قابلیت ارائه در بازار‌های کرواسی را دارد.
کد خبر: ۱۰۱۱۳۲۹
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۸:۴۴ 23 November 2021
رئیس اتاق بازرگانی همدان گفت:محصولات متنوع همدان قابلیت ارائه در بازار‌های کرواسی را دارد.

به گزارش تابناک همدان، علی‌اصغر زبردست رئیس اتاق بازرگانی استان همدان با اشاره به زمینه‌های متعدد و متنوع این استان برای تجارت و سرمایه گذاری در کرواسی گفت: محصولات صنعتی، معدنی، کشاورزی و خدمات پزشکی ما می‌تواند بازار خوبی در کرواسی داشته باشد.

او در نشست فعالان اقتصادی استان همدان با سفیر جمهوری کرواسی در ایران اظهار داشت: طبق اظهارات سفیر جمهوری کرواسی در ایران، این کشور تا یک سال دیگر به اتحادیه اروپا و شینگن می‌پیوندد و ما باید جایگاه خود را در این منطقه تقویت کنیم.

علی‌اصغر زبردست اتاق بازرگانی استان همدان خاطرنشان کرد: کرواسی کشوری گردشگرپذیر و به مصرف محصولات حلال علاقه‌مند است و این موضوع باید مورد توجه صنایع غذایی استان همدان قرار گیرد.

زبردست گفت: هزینه عمل‌های جراحی به ویژه زیبایی در ایران ارزانتر از کرواسی است و استان همدان به لحاظ پیشرفت‌های پزشکی می‌تواند مقصد گردشگری سلامت برای مردم این کشور باشد.

او به قابلیت‌های کرواسی در زمینه کشتی سازی، خودروسازی و کشت‌های فرا سرزمینی اشاره کرد و گفت: فعالان اقتصادی استان ما در این زمینه‌ها می‌توانند وارد شوند.

رئیس اتاق بازرگانی همدان با بیان اینکه کرواسی با حدود چهار میلیون جمعیت در جنوب مرکزی اروپا واقع شده است یادآوری کرد: این کشور مشابهت‌های فرهنگی و زبانی با ملت ایران دارد که باید به آن‌ها برای توسعه روابط توجه کنیم.

سفیر جمهوری کرواسی در ایران امروز به دعوت اتاق بازرگانی به همدان سفر کرد و نشست با فعالان اقتصادی، فعالان فرهنگی و دیدار با استاندار همدان از برنامه‌های او است.

منبع: ایرنا
اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار